• Anonym (x)

Jobba som strippa

Finns det någon kvinna här som jobbat som strippa i Stockholm? Jag funderar på att teste och undrar lite över vad man bör passa sig för och vad man kan vänta sig...

• Svar på tråden Jobba som strippa
  • Anonym

jag gjorde det för ett antal år sen(jobbade i sthlm, men slutade o började på andra). Föredrog faktist andra klubbar i sverige....De e lite annorlunda i sthlm och de får tafsa på dig, och de tar mycket procent av pengarna du tjänar...bättre är det i göteborg borås karlstad och strömstad..fan vad jag saknar och dansa LYCKA TILL

• Anonym

Vet ni om det finns någon strippklubb nere i Skåne? Bor nämligen där. Tack för svar.

• Vill veta

så mycket jag vet är det olagligt i skåne med strippklubbar, men ibland tar de fram strippare på lite olika ställen men som fast naj, bara svartklubbar kanske men man ska ej riskera gå dit för det de ägs oftast av maffior!

• Anonym
    Vill veta skrev 2010-09-23 22:47:18 följande:
    så mycket jag vet är det olagligt i skåne med strippklubbar, men ibland tar de fram strippare på lite olika ställen men som fast naj, bara svartklubbar kanske men man ska ej riskera gå dit för det de ägs oftast av maffior!
    Okej, tack för ditt svar. Får väl göra det utanför Skåne då, synd. :(
  • Anonym (va?)
    Vill veta skrev 2010-09-23 22:47:18 följande:
    Har skåne andra lagar än resten av sverige? möjligtvis kan det vara så att de ända strippklubbar som finns är olagliga, men inte kan det väl vara olagligt med stippklubbar i enbart skåne??
Svar på tråden Jobba som strippa