• Equus

Babysim i Kungälv?

Har en son på 2 månader och funderar på att börja på babysim med honom. När jag kollade på det nu så upptäckte jag att det verkar som att det finns två olika som har detta i Oasen i Kungälv. Dels så verkar kungälvs simsällskap ha och sen finns det också nåt som heter Aquabarn. Någon som har någon erfarenhet av dessa? Positivt eller negativt. Aquabarn verkar vara dyrare, någon som vet varför? Tack!

• Svar på tråden Babysim i Kungälv?
  • Minikatt

Har ingen egen erfarenhet men hjälper till att puffa! Jag planerar att börja på Aquabarn i Kungälv till hösten och visste inte ens att det fanns ett alternativ. Men höra erfarenheter från folk är alltid intressant så hoppas nån med mer erfarenhet svarar

• LEONES

Jag simmar i Oasen med min dotter. Valde aquabarn framför simsällskapet. Simsällskapet hålls av en 80 årig man (rätt fräckt ändå) som tog babysim till Sverige men där sköter man sig mest själv. Man får en film som visar hur man ska göra innan man börjar. Mannen är dock där under hela passet för hjälp o frågor. Jag valde Aquabarn för jag k'nde att jag ville ha det lite mer strukturerat.  Låång kö på aqua så täll upp er i kö om ni inte redan gjort det! Lycka till!

• LEONES

Glömde säga att jag är supernöjd på aquabarn! Dessutom mycket sång! Det uppskattar min lilla tjej!

• Equus
    LEONES skrev 2010-03-31 21:46:25 följande:
    Jag simmar i Oasen med min dotter. Valde aquabarn framför simsällskapet. Simsällskapet hålls av en 80 årig man (rätt fräckt ändå) som tog babysim till Sverige men där sköter man sig mest själv. Man får en film som visar hur man ska göra innan man börjar. Mannen är dock där under hela passet för hjälp o frågor. Jag valde Aquabarn för jag k'nde att jag ville ha det lite mer strukturerat.  Låång kö på aqua så täll upp er i kö om ni inte redan gjort det! Lycka till!
    Tack! Ja då är det väl bäst att ringa direkt... {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Babysim i Kungälv?