• SaraMara

Ska Tom Cruise och Katie Holmes ha barn? (Skvallervarning)

Hur går det till? Jag trodde att Tom Cruise inte kunde få egna barn?

Har hamnat efter med mitt skvaller, hoppas det finns andra som har mer koll

• Svar på tråden Ska Tom Cruise och Katie Holmes ha barn? (Skvallervarning)
  • Jefa

Japp, de ska ha barn. En del skvaller säger att dte är konstbefruktning medan de säger att det är på riktigt

• SaraMara

Var inte deras förhållande en PR-kupp?

Tycker Tom har spårat ur...

• Jenna82

Nope förhållandet va inte en pr-kupp och ja dom ska ha barn o e överlyckliga och d e inte på konstgjord väg. Vad jag vet iaf... ;)
    Och nu e dom gifta eller ska snart göra d tydligen...

• Längtan01

Yes!....
    Här går det undan
    Hon är runt v14 säger dom, och det syns TYDLIGT!
    Nu är det giftemål också som gäller,för inga "oäktingar" säger dom

• Pimkies

det stämmer bra och hon ska föda i nån sekt lr vad det var, där man INTE får säga ett knyst lr ta någon bedövning!

Han som skapat "sekten" påstår att minsta ljud från mamman vid förlossningen skadar barnet!!

Jag säger bara, LYCKA TILL Katie, du vet inte vad du ger dej in på!

• Pepsie

Det var kanske Nicole som inte kunde få barn i deras förhållande? Hur som helst, scientologirörelsen verkar ha en rubbad inställning till födseln. Hörde idag att Katie inte ska träffa sitt barn den första veckan, det kan förstöra barnet ???!!!

• Jenna82

Sjuk rörelse....har svårt att förstå människor som går med i såna där grejer. Hemskt!

Men hoppas hon Katie kommer trivas då..

• Jefa

Men ärligt, varför blir det så mycket negativa kommentarer om att de gör allt tidigt osv. När dte är någon här på FL som är "tidigt" blir ju svaren nästan alltid att man ska göra det som känns bäst? Men när det gäller dom två så är det helt plötsligt konstigt osv...

• Millenium

Tom ex fru Nicole var ju med barn isammaveva som dom separerade men hon fick missfall.

• nette75

Före Nicole så var han ju gift med Mimi Rogers och de fick ju inga barn
    (nu är hon omgift och har 2barn)så är det Tom som är den biologiska pappan så är det ju fantastiskt

Jag hoppas verkligen att det där om att inte mamman ska träffa bebisen första veckan stämmer....det är ju helt vansinnigt sjukt!

Svar på tråden Ska Tom Cruise och Katie Holmes ha barn? (Skvallervarning)