liizaa skrev 2010-03-31 22:38:14 följande:
hej ja har en fråga, jag har bf idag ( 31/3) men våran lilla prinsessa har bestämmt sig för att de är bättre i mammas mage. jag har haft massa jobbiga förverkar och varit inne 2 gånger. nu undrar ja om ni vet om de är nära eftersom att de känns som hugg i underlivet .. är väldigt otålig av mig och tycker inte alls om att vänta men som sagt. den som väntar på nott gott väntar aldrig för länge :) är bara så hbimla nyfiken på dom där "huggen" någon som kan svara?
Oj det låter som om jag skulle kunnat skriva den TS. Förutom att mitt BF var 26/3. Har också haft massa jobbiga förvärkar och varit inne på förlossningen 2 ggr i tron om att det var på gång. Får hoppas på tredje gången gillt när det väl blir dags.
Har också sådana hugg. Tycker det känns ungefär som när bebis fixerar sig fast MYCKEt värre. Igår gjorde det så ont att jag studsade upp ur soffan (om man nu kan det när man känner sig som en valross). Men jag tror nog att det är att bebis trycker sig neråt och kommer åt ngt. Den är ju på väg nu oavsett om den kommer idag eller om en vecka eller två.
Jag har sedan igår haft ondare än jag haft innan. Men jag vågar inte tro att det skulle vara på gång. Har liksom blivit så bränd de 2 tidigare gångerna. Är du öppen ngt?