• Svar på tråden Världens minsta penis?
  • Troll72

Det finns en amerikansk sexkrönikör, Dan Savage, (sök på Savage Love om ni vill läsa). Han berättade en gång (med hänvisning till en studie som undersökt detta) att de kvinnor som levde ihop med män som har små kukar generellt sett upplever större tillfredsställelse i sexlivet eftersom de är bra (bättre?) på annat. Allt blir inte fokuserat runt kuken...

Ligger kanske nåt i det ;)

• sär skriven
    Troll72 skrev 2010-04-01 11:37:49 följande:
    Det finns en amerikansk sexkrönikör, Dan Savage, (sök på Savage Love om ni vill läsa). Han berättade en gång (med hänvisning till en studie som undersökt detta) att de kvinnor som levde ihop med män som har små kukar generellt sett upplever större tillfredsställelse i sexlivet eftersom de är bra (bättre?) på annat. Allt blir inte fokuserat runt kuken...Ligger kanske nåt i det ;)
    Det kan jag säker tänka mig att det gör, män tenderar tro att deras kukar är magiska stavar och att vi tjejer nöjer oss med lite in-ut.
  • Anonym (oh shit)

känns som om de där gubbarna är redo att bilda en klubb. Helt otroligt, vilka små kukar. Nej nej, en så´n skulle jag inte vilja ha mellan benen.

• sär skriven
    Anonym (oh shit) skrev 2010-04-01 11:40:13 följande:
    känns som om de där gubbarna är redo att bilda en klubb. Helt otroligt, vilka små kukar. Nej nej, en så´n skulle jag inte vilja ha mellan benen.
    Tror inte nån skulle vilja det, kvinna som man... Märkligt att alla var så överviktiga också, det gömmer ju de få centimetrar de eventuellt hade.
Svar på tråden Världens minsta penis?