• Anonym

Varför är mitt urin så gult/neonfärgat?

Jag dricker inte för lite utan rätt mycket faktiskt. Men mitt kiss är väldigt gul-neonfärgat trots det. Vad beror det på? Kan det bero på att jag äter vitamineral kvinna och dricker mycket mjölk? Har för mig man kissat ut bvitaminer? Någon som vet eller är det nått farligt?

• Svar på tråden Varför är mitt urin så gult/neonfärgat?
  • Zoe

Jag tror det kan bero på dina vitaminer! Jag fick precis samma sak när jag åt vitamineral kvinna. Äter Mitt val kvinna nu, och färgen är inte lika gul längre :)

• Ylwis

har du kollat njurarna?

Mamma till Alvyn 051015
  • Anonym

Vad skönt! Det är inte mörkgult som när man druckit dåligt utan en annan gul-neongul färg liksom haha...

• Anonym
    Ylwis skrev 2010-04-01 13:27:22 följande:
    har du kollat njurarna?
    Nej, borde jag det? Har inte ont någonstans eller känner mig dålig.
  • crazy mom

tror också på vitaminerna.
    Tar ibland brus c-vitamin. Riktigt läcker färg på kisset då =)

• carola1977

Min man trodde att det var något allvarligt fel på honom när hans kiss var självlysande neongult. Sedan kom han på att det berodde på att han börjat dricka Berocca (tror jag det heter).

• Anonym

Då känns det ändå rätt troligt det är mina vitamintabletter och mjölken som innehåller bvitaminer också. Man kissar väll ut överskottet på b och cvitamin har jag för mig

• anonox

Jag började precis käka massa vitaminer och fick en riktigt snygg neongul färg på kisset!

• Anonym (GUlan)

Jag äter också b vitamin och misser är som du beskriver, speciellt timmarna direkt efter. Inget farligt. Det finns även mediciner som gör att misser färgas starkt orange, som läsk/Fanta.

Svar på tråden Varför är mitt urin så gult/neonfärgat?