• Sanna Gosing

Hur ska jag deepthroata?

Jag tycker det skulle vara oerhört sexigt att kunna deepthroata. Att ta hela paketet i munnen och bara låta den röra sig. Men hur ska jag göra utan att leverera hela middagen? Och hur ska jag göra med andningen, för det går ju inte att hålla andan hela tiden? Har storleken betydelse?  Tips? Länkar? Erfarenheter?

• Svar på tråden Hur ska jag deepthroata?
  • redneck girl

hej och hå,öva på;)

• Sanna Gosing
    redneck girl skrev 2010-04-01 15:11:59 följande:
    hej och hå,öva på;)
    Hur gör du då?
  • redneck girl

alltså tillslut så går det lättare att få den långt bak i halsen bara.

• Kärleksknop

slavinn1.homestead.com/files/deepthroat.html

Här har jag fått lite tips, jag har inte lyckats fullt ut än, men det beror mer å att mina partners inte skulle klara att jag råkade utlösa kräkreflexen, och då går det otroligt långsamt

Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Emma05

Du vet, man kan ju träna bort kräkreflexen. Det är nog den bästa metoden :P Men sen finns det ju lite knep där du får in den längre, tex i en 69:a. Åt det hållet alltså. ;)

• Anonym

Har för mig att Ron Jeremy skrev om någon porraktris som smorde insidan av munnen med smör för att det skulle gå lättare, det kanske är något :O
    Och svälj inte slemmet som kommer, det fungerar prima som glid det också (som värsta filmen ;) ).

Du får nog lov att hålla andan, och släppa så fort du känner att det är dags för nytt andetag.

• ShanghaiLily

Jag tycker det går lättast när man håller andan eller andas ut sakta genom halsen samtidigt, typ som om man väser ut luften.

Försök inte andas med näsan under tiden bara, då kommer kräkreflexen direkt för då "stänger" man svalget så att säga.

• skoladan

Varför ska man träna bort en naturlig reflex? Kommer kräkreflexen så betyder det väl att det här är inte bra, det känns som jag måste spy.
    Herre Gud, varfär ska man träna bort naturliga reflexer? Ska man träna bort hostreflexen när man får nåt annat i halsen? Det finns ingen anledning att ha nåt "paket" i halsen.

• Anonym

Naturligt och onaturligt inom sex känns som en sådär ganska vanlig frågeställning, uttjatad och det kommer alltid fram till att man ska göra det som känns bäst. Så, känner man för att träna ned den vid deepthroattillfälle, go for it!

Jag kan kontrollera mig någorlunda, visst att man kan hulka till, men det tänder bara min partner på. Sen försvinner den ju inte helt (som det verkar på föregående inlägg), jag kan fortfarande kräkas när jag stoppar ned fingrarna eller är magsjuk osv.

• ShanghaiLily
    skoladan skrev 2010-04-13 10:01:33 följande:
    Varför ska man träna bort en naturlig reflex? Kommer kräkreflexen så betyder det väl att det här är inte bra, det känns som jag måste spy. Herre Gud, varfär ska man träna bort naturliga reflexer? Ska man träna bort hostreflexen när man får nåt annat i halsen? Det finns ingen anledning att ha nåt "paket" i halsen.
    Om man för det första kommer ifrån inställningen att det här är nåt riktigt skitäckligt så försvinner mycket av kräkreflexen redan där! Gillar man det har man lättare att utföra det och får inte alls kväljningar.

Vissa får kräkreflexer utan att ens ta in nåt i munnen just för att dom avskyr lukten/smaken osv. Själv spyr jag av att se hundskit.

Men nu handlar tråden om att man VILL deepthrota så alla andra kommentarer är väl rött onödiga.
  • TessanE

Men VARFÖR ska man ner med hela paketet i halsen för?? Varför träna bort kräkreflexen om man känner att man vill kräkas? Skulle mannen göra samma sak om det vore tvärtom- de skulle de ALDRIG göra om de höll på att kräkas.

• Anonym
    TessanE skrev 2010-04-13 11:51:43 följande:
    Men VARFÖR ska man ner med hela paketet i halsen för?? Varför träna bort kräkreflexen om man känner att man vill kräkas? Skulle mannen göra samma sak om det vore tvärtom- de skulle de ALDRIG göra om de höll på att kräkas.
    För att det är upphetsande, man går igång på det o.s.v
  • TessanE

Jo ja det kan jag väl förstå... Men om min man skulle kräkas/ låta som han skulle kräkas varje gång han tex slickade mej så är det ju inte så upphetsande å jag tror ingen man skulle få för sej att träna bort nåt sånt =)

• Anonym

Haha nä men i vårt fall är det jag som har velat träna bort kräkreflexen och lyckats för att jag tycker det är upphetsande, övning ger färdighet.
    Nä män skulle säkert inte göra det eller några kanske

• TessanE

Haha =) Jag menar inte alls att på nåt sätt vara "mot" eller låta pryd, det va bara en tanke jag hade =)

• Anonym

Kan ju bli en överaskning om man har otur........middagen över stoltheten    LOL

• TessanE
    Anonym skrev 2010-04-13 12:46:38 följande:
    Kan ju bli en överaskning om man har otur........middagen över stoltheten    LOL
    Haha...
  • Kärleksknop
    Min man gör annat obekvämt för mig som är fullt jämförbart. Jag vill kunna ta kuk ända ner i halsen för det gör mig kåt att kunna tillfredsställa en man på det sättet. 
    Good girls close their eyes, bad girls gets a blindfold.
  • Anonym

Finns ju massor med tips på nätet, ett är att när det kritiska läget kommer "sväljer" man ner den - en av de lättare ställningarna att öva på är hon på rygg med nacken lätt böjd över t.ex sängkanten.

Tog kanske ett tiotal gånger innan vi lyckades helt, numer är det inga problem oavsett stälning. Övning ger färdighet även i sexlivet.

Hoppas det går bra för er och ha det så gott.

• Sanna Gosing
    Han bryr sig nog inte så mycket. Det är JAG som går igång på det.
Svar på tråden Hur ska jag deepthroata?