• anders95

15 årig kille

hejsan alla föräldrar. jag e en kille 15 år och jag fick inte fara till en kompis i umeå och jag bor i örnsköldsvik. fick bara vara där en natt och buss biljeten e dyr så jag skippade det.. e det rätt av min mamma att stoppa mig?? även hennes mamma?? (det e en tjej jag ska till)

jag e inte sex intresserad om ni undrar. inte hon heller. jag hade tänkt att vara snäll och bjuda på bio och mat när jag kom. men nu blir det inget. och jag e mobbad i 5 år nu. typ inga vänner och sånt. nu när jag ska till en tjej kompis så får jag inte.. har haft sj-mord tankar tidigare. men det e min tjej kompis som har stoppat mig jämt. och det e jag glad för men nu orkar jag snart inte mera. ingen vill typ hjälpa mig..  nu kanske jag kommer in på annat ämne men jag tycker detta passar in här. men jag fick inte svara för hennes mamma tror jag och hon kommer ha sex. men nej.. vill inte ha det än. vill vänta.... om det e ngt så hör av er... 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-04 15:53
    jaha. tänkte komma dit v14 på slutet med dom tänkte få främande av ngr från finland ska dit v.15 ist... hoppas jag kan få hjälp innan det..
  • Svar på tråden 15 årig kille
  • gamlingen

Hej anders95,
    vad bra att du skrev hit. Här finns kanske många vuxna som kan ha råd att ge.
    Du har en svår situation med depression, som jag förstår, och vuxna som inte begriper.

Jag vill gärna snacka mer direkt med dig. Du kan mejla min inbox.

Hoppas att du hör av dig!

Svar på tråden 15 årig kille