Så besviken på House of lola!
För snart 2 och en halv månad sedan var jag på min grannes första demonstartion av kläder från House of Lola.
Hon har nyligen börjat sälja barn och vuxenkläder för dem.
Beställde Happypants, möss och lite till.
Satt med grannen när hon vidarebefodrade ordern, ellerj a, alla våra beställningar och de skulle gå fort tat få varorna, om de inte var restade.
Inget var restat.Men jag har inte fått några varor, och hittar inget telefonnummer till dem heller, bara mailadress dit jag provat maila utan svar.
Min vännina som är värdinna för dem är också himla irriterad då hon skäms för sina kunder, då hon haft fler partyn utan att någon fått sina varor.
Nu är ju företaget inte så stort, och ligger i SVerige så lite förståelse vill man ju ha om de försöker slå sig in på marknanden, men lite bra/bättre service är väl det minsta man kan begära.
Något som är lite pinsamt för egen del är att 2 veckor senare hade jag party hemma där mina kollegor fick komma.
De har inte heller fått något!
Tycker ju att de första beställningar borde ha trillat in!
Nej, riktigt dåligt och min granne är så ledsen och skäms då många har börjat bli missnöjda. Och det är ju inte hennes fel.
Någon mer som råkat ut för samma sak, vad ska jag göra?
Det skulle bara ta 14 dagar kanske innan vi skulle få allt.
Vill ju ha det då jag tycker det var fint, men aldrig att jag beställer mer på homeparty från dem.