• jennifer03

ont vid onani!

hejsan. jag är en av dom som är väldigt kåt av mig under graviditeten och leker väldigt ofta med  min "klitoris vibrator". men nu för tiden när jag precis har kommit får jag ont typ vid kissblåsan.  kan de vara ngt som försöker säga mig att de inte är bra? försöker fråga min bm men lyckas aldrig då jag tycker de är ett jobbigt ämne! 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-06 12:44
    fått många svar nu och kanske borde förklara lute om känslan. är som om jag får en krampliknande smärta vid kissblåsan. vet ej ens om de är just i kissblåsan men där! kommer varje gång jag slappnar av efter att ha kommit! får även den känslan om jag ligger ner och hostar!

• Svar på tråden ont vid onani!
  • Anonym

svider det o bränner eller är det mest att det ömmar ellr hur känns smärtan?

• redneck girl

man blir ju känsligare där nere under en grav iaf jag.men ont har jag aldrig fått.ta och fråga din bm du.lovar att hon hört mycket värre än det.

• Anonym

jag bara tänkte att ibland kan ju bebisen trycka mot urinblåsan o urinröret o på så sät blir det som en ilande sveda i urinröret. kan ju vara det???

• redneck girl
    Anonym skrev 2010-04-06 11:04:01 följande:
    jag bara tänkte att ibland kan ju bebisen trycka mot urinblåsan o urinröret o på så sät blir det som en ilande sveda i urinröret. kan ju vara det???
    men sveda ska det inte vara.det brukar ju kännas som om man är kissnödig....
  • Anonym
    Ilningar Ibland kan man känna av rejäla ilningar i underlivet under slutet av graviditeten. Det beror på att barnet skruvar sig längre ner i bäckenet med huvudet och kommer åt nerver som kläms åt. Det kan kännas ganska rejält men det är absolut ofarligt och brukar försvinna av sig själv ganska omgående.

kopierat från babyboom.
  • redneck girl

svider det kan man fundera på urinvägsinfektion.ilningar är som sagt var vanligt.eller ett tryck...

• Anonym

ja man bör ju alltid kolla upp uvi först o främst vid sveda särskillt under graviditeten är det inte det så kan det ju bero på ökat trycck. alla reagerar ju olika.

• jennifer03
    Anonym skrev 2010-04-06 10:53:10 följande:
    svider det o bränner eller är det mest att det ömmar ellr hur känns smärtan?
    asså typ de blir som om jag får typ håll i kissblåsan. vet ej om de ens är kissblåan men typ där!
  • Charlotte1987

Kanske du får en sammandragning? Jag får det då jag har fått orgasm, då spänner det vid tjejmagen och blir hård där i några sekunder men sen försvinner det.

• jennifer03
    Charlotte1987 skrev 2010-04-06 12:45:15 följande:
    Kanske du får en sammandragning? Jag får det då jag har fått orgasm, då spänner det vid tjejmagen och blir hård där i några sekunder men sen försvinner det.
    ja de har du ju rätt i. kan de ju vara! skönt att veta att ngn mer varit med om de så man inte behöver vara så orolig. men låter du de stoppa dig från att få orgasm eller fortsätter du som vanligt?
  • Charlotte1987
    jennifer03 skrev 2010-04-06 12:50:20 följande:
    ja de har du ju rätt i. kan de ju vara! skönt att veta att ngn mer varit med om de så man inte behöver vara så orolig. men låter du de stoppa dig från att få orgasm eller fortsätter du som vanligt?
    Nej jag har läst att man kan få sammandragningar vid orgasm så det ska nog inte vara någon fara. Så jag har fortsatt. Så jag tror inte att du behöver vara orolig. Men dock om det gör ont för dig när det händer så kanske du ska kolla för säkerhets skull med din BM.
  • jennifer03
    Charlotte1987 skrev 2010-04-06 12:57:26 följande:
    Nej jag har läst att man kan få sammandragningar vid orgasm så det ska nog inte vara någon fara. Så jag har fortsatt. Så jag tror inte att du behöver vara orolig. Men dock om det gör ont för dig när det händer så kanske du ska kolla för säkerhets skull med din BM.
    asså det är ju väldigt obehagligt! ska nog göra de. träffar henne på torsdag så ska se. vore jobbigt om man var tvungen att låta blitt eftersom man är ensam och väldigt gravidkåt :P haha!
  • Charlotte1987
    jennifer03 skrev 2010-04-06 13:08:31 följande:
    asså det är ju väldigt obehagligt! ska nog göra de. träffar henne på torsdag så ska se. vore jobbigt om man var tvungen att låta blitt eftersom man är ensam och väldigt gravidkåt :P haha!
    För mig är det en obehaglig känsla, men det gör inte ont. Men gör det prata med henne!
    Hehe nää det vore jobbigt att få sluta, dock är ja inte ensam men har fått sår i underlivet som gör det jobbigt för mig att ha sex just nu. Men att leka själv går bra det med, bara synd om karln ;P
  • jennifer03
    Charlotte1987 skrev 2010-04-06 13:12:09 följande:
    För mig är det en obehaglig känsla, men det gör inte ont. Men gör det prata med henne! Hehe nää det vore jobbigt att få sluta, dock är ja inte ensam men har fått sår i underlivet som gör det jobbigt för mig att ha sex just nu. Men att leka själv går bra det med, bara synd om karln ;P
    haha stackarn ;) haha! or not :P ja sår kan man få! och de är inte skönt men går ju som sagt fortfarande att leka med sig själv!
  • jennifer03
    Charlotte1987 skrev 2010-04-11 16:22:04 följande:
    Bara nyfiken på om du fick reda på av din BM vad det var?
    är typ små sammandragningar som man får. inget allvarligt :)
  • Anonym

har precis fått veta att jag är gravid i vecka 5 (första gången)
    och för tillfället är min karl borta så får ta hand om min kåthet själv.
    Och jag får sån smärta känns som världens mensvärk efter jag fått min orgasm, blir lite orolig att nå tok kan hända..
    behöver jag vara orolig eller är det normalt?
    har inte bokat nån tid til mvc ännu, så¨har ingen att prata med.

• jennifer03
    Anonym skrev 2010-07-26 00:51:08 följande:
    har precis fått veta att jag är gravid i vecka 5 (första gången)
    och för tillfället är min karl borta så får ta hand om min kåthet själv.
    Och jag får sån smärta känns som världens mensvärk efter jag fått min orgasm, blir lite orolig att nå tok kan hända..
    behöver jag vara orolig eller är det normalt?
    har inte bokat nån tid til mvc ännu, så¨har ingen att prata med.
    hejsan. ledsen att jag svarar så sent. men trodde denna tråd var typ död :P hade ju som sagt samma problem men är nu i v 39 och kan lova dig att det inte är ngt fel. du får bara sammandragningar . så du behöver ej vara orolig. kroppen och barnet mår bra :D
Svar på tråden ont vid onani!