Ser att denna tråd är väldigt gammal, men puffar då jag har samma problem.
Började med att jag var lite sjuk. On i kroppen och allmänt seg, lätt illamående och lätt magont som kom och gick. Samma dag såg jag att urinet var helt mörkt. Tänkte inte så mycket mer på det. Samma sak dagen efter - ringde 1177 - de trodde det kunde vara vätskebrist. Drack massa vatten men gick inte bort. Fortsatt mörkt urin och gick då till läkaren igår. Det visade sig att jag hade extrema mängder röda bodkroppar och protein i urinet. De kunde inte ge något svar just då, men ska tillbaka på måndag och göra samma test. Läkaren frågade såklart om jag hade mens pga de extrema värdena, men icke. Det är inget jag direkt skulle missa.
Men när jag gick därifrån så kom jag att tänka på en sak - jag tog ett akut p-piller för en vecka sen. Kan det vara det som spökar? har någon varit med om att man bara får blod i urinet, men inget blod på papper eller trosor, efter ett sådant piller? Jag satte in en tampong för att se om jag såg något blod på den, men den var lika vit som när jag satte in den.. Är det möjligt att det är pillret eller borde det vara något annat?
Vad kan blod i kisset tyda på, förutom urinvägsinfektion?
Vet att det är bäst att vänta på och se vad läkaren säger, men känns så länge att vänta till efter helgen! så tänkte någon klok här inne kanske visste....