• TyskMamma

Bi/lesbiska - hur ser drömkvinnan ut?!

.... förutom er egen sambo/hustru kanske? {#lang_emotions_tongue_out}
    En som jag inte skulle säga nej till är ju hon!! : http://www.tccandler.com/images/top100/lena%20katina%20100.jpg

Enda sedan jag såg henne har jag velat ligga med henne!!
    Klart jag vet att det aldrig kommer att hända men drömma får man väl?! {#lang_emotions_sunny}

• Svar på tråden Bi/lesbiska - hur ser drömkvinnan ut?!
  • kramin
    TyskMamma skrev 2010-04-03 09:02:43 följande:
    .... förutom er egen sambo/hustru kanske? En som jag inte skulle säga nej till är ju hon!! : www.tccandler.com/images/top100/lena%20katina... Enda sedan jag såg henne har jag velat ligga med henne!! Klart jag vet att det aldrig kommer att hända men drömma får man väl?!
    Håller med om att hon var snygg..
  • Clotilda

Måste också säga Kate Moennig. Hon ligger uppe i toppen. Men jag är väldigt svag för Tuva Novotny också, så jag har ingen speciellt typ. Det varierar.

• lillgammal

Oj jag vet inte! Jag är nog hetrosexuell men skulle lätt kunna ha sex med en tjej om hon var tillräckligt förförisk. Megan fox skulle jag inte säga nej till iallafall! Men det är samma som med killar, finns ingen perfektion utan det beror helt på när och vart man befinner sig i livet samt en rad olika saker hos personen :)

• Oishi

Camilla Belle tycker jag är otroligt vacker :)

• egenart

I alla fall inte någon som finns att se på TV eller i tidningar. Har aldrig hänt och kommer troligtvis aldrig att hända heller.

transgenderist veganateist transhumanist
  • Anonym

Ha, ha, ha!!!
    Ni kommer nog att tycka att jag är helknäpp men jag tänder sk-tmycket på Sarah Dawn Finer.

Svar på tråden Bi/lesbiska - hur ser drömkvinnan ut?!