• MickeN1973

Visning av fitta

När du visade fittan för din pojkvän, hur vart reaktionen?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-03 23:27
    Varnade ni partnern innan fittvisningen ägde rum?
  • Svar på tråden Visning av fitta
  • Disela

Menar du första gången eller vad? Det har jag inget minne av, tror inte han sa något, likalite som jag kommenterade hans snopp första gången. Varför frågar du?

• TyskMamma

positiv. Men hur menar du "visa fittan"? Menar du, visa sig helt naken, eller menar du att man lägger sig, fullt påklädd och och bara tar av sig trosorna och visar endast fittan?! I båda fallen iallfall endast positiva rekationer här. {#lang_emotions_dreamer}

• neeext

Det var en konstig fråga. Varför skulle han säga något för?

• Flytning

Usch vilket språk du använder! Visst finns det inget speciellt lämpligt namn men att använda ett så grovt ord för den lilla saken får den att verka så sjukt avtändande. Lika avtändande som att säga knulla om att ha sex ungefär.

Jag tror nog inte att jag har visat den genom att dra ner byxorna och trycka upp den i ansiktet utan den har nog mer blottats genom att ha dragit av trosorna och då utbrast han "holy shit, vad är det här för nåt?? Har inte tjejer nån snopp?!" ; )
  • Grizelda

Ja.... han ville väl krypa på och prova den, vill jag minnas, eller vad menar du?

• SötFlöt

haha vadå visade??? vem fan VISAR?

★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova Sarah Mathilda 5/3 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • neeext
    Flytning skrev 2010-04-03 11:34:24 följande:
    Usch vilket språk du använder! Visst finns det inget speciellt lämpligt namn men att använda ett så grovt ord för den lilla saken får den att verka så sjukt avtändande. Lika avtändande som att säga knulla om att ha sex ungefär. Jag tror nog inte att jag har visat den genom att dra ner byxorna och trycka upp den i ansiktet utan den har nog mer blottats genom att ha dragit av trosorna och då utbrast han "holy shit, vad är det här för nåt?? Har inte tjejer nån snopp?!" ; )
    Haha håller med!
  • TyskMamma
    SötFlöt skrev 2010-04-03 11:35:27 följande:
    haha vadå visade??? vem fan VISAR?
    Jag har ju sett att killar visar endast penis av sig själva för att de ser det som nån statussymbol som bör berömmas " - nämen vad stor den är! Jag har aldrig sett en sån stor i hela mitt liv..." o.s.v. och då kanske det inte är så konstigt att man som kille tror att tjejerna gör samma sak, fastän att det verkar mysko för oss tjejer ....
  • Anonym (Språkpolisen)

"Vart" frågar man när man vill veta t ex riktningen. "Blev" eller "var" hade varit bättre ordval.

Ganska dum fråga för övrigt. Har aldrig ägnat mig åt att "visa fittan" fast jag är ofta naken. Barnen klagar på att jag "muffar ner stolarna".
    Hur blev reaktionen när du lät din flickvän se din snopp?
    Då kan jag avslöja att vi kvinnor ofta ljuger när vi berömmer snoppar, de flesta av oss tycker att de ser rätt löjliga ut, men vi vet ju hur känsliga ni är.
Svar på tråden Visning av fitta