• miababia

abonnemang till mobil....vilket

ska skaffa abonnemang till mobilen men vet inte vilket jag ska välja, är inne på att ta tele2 men där finns ju flera att välja på, vad har du och är du nöjd?
    använder mest mobilen till att skicka sms och något enstaka samtal

• Svar på tråden abonnemang till mobil....vilket
  • Waersta

Jag kan verkligen rekommendera abonemangskollen www.pricerunner.se där man kan skriva in vad det är man har för behov.

Jag har tele2, snackis nu men kommer byta till glocalnet istället då det är billigare.

• Sweetness

Jag rekommenderar Glocalnet. Billigt och smidigt. Jag har aldrig haft nått problem med dem. Jag får desutom 2000 gratis minuter o 3000 gratis sms varje månad och har ingen abonemangskostnad de första 6 månaderna. Därefter kostar det 99:-/mån

♥ BF 28 Maj 2010 ♥ mirola80.blogspot.com
  • amalie79
    Waersta skrev 2010-04-03 15:22:30 följande:
    Jag kan verkligen rekommendera abonemangskollen www.pricerunner.se där man kan skriva in vad det är man har för behov.Jag har tele2, snackis nu men kommer byta till glocalnet istället då det är billigare.
    En varning för Glocalnet- jag har det sedan något år tillbaka och det är verkligen billigt, har alltid en räkning under 200:- per månad, MEN det är verkligen ingenting för den som är beroende av mobilen, det har USEL täckning!

Jag kan inte ens prata inne i min lägenhet! Men jag behåller det tills jag hittar något annat. Har hemtelefon, så jag klarar mig.
  • Pethrelita

Jag har testat samtliga genom tiderna och har nu 3 vilka är de jag också känt mig mest nöjd med.

• Sweetness
    amalie79 skrev 2010-04-03 15:27:01 följande:
    En varning för Glocalnet- jag har det sedan något år tillbaka och det är verkligen billigt, har alltid en räkning under 200:- per månad, MEN det är verkligen ingenting för den som är beroende av mobilen, det har USEL täckning! Jag kan inte ens prata inne i min lägenhet! Men jag behåller det tills jag hittar något annat. Har hemtelefon, så jag klarar mig.
    Hmm, vart bor du? Har aldrig upplevt det problemen någonstans. Full täckning jämt... men då bor jag i en mellanstor stad oxå.
    ♥ BF 28 Maj 2010 ♥ mirola80.blogspot.com
  • Lathundarna

Jag har Halebop Vänner. Skickar fåtalet SMS och ringer himla sällan så många undrar varför jag ens har mobil, men vill ha den tillgänglig vid nödfall. Har betalat 59,- de senaste månaderna, har alltid täckning och blir jag stoppad av såna där 'försäljare' utanför matbutiken som ska pracka på en mobilabonnemang behöver jag bara säga att jag har Halebop så får jag lugnt gå vidare ifred

• Cornellia

Jag är juh en av dom där som tycker att täckningen är viktigare än priset, så jag har telia, då vet man att det fungerar, vart man än är.

• Dajo

Jag har 3Fastpris för 499 kr/mån, då ingår 3000 samtalsminuter och 3000 SMS/MMS vilket räcker för mig. Dessutom får man välja mellan många telefoner som ingår i priset om man tecknar med 18 eller 24 månaders bindningstid.

Täckningen är väldigt bra på de flesta ställena, och kundservicen har förbättrats rejält den senaste tiden. Rekommenderas!

Svar på tråden abonnemang till mobil....vilket