Galonhanskar, vilka är bra?
Vilka galonhandskar skulle ni rekommendera till en liten tjej på snart 1,5 år? Jag tycker att de flesta vi kollat på verjar så himla stora!
Vilka galonhandskar skulle ni rekommendera till en liten tjej på snart 1,5 år? Jag tycker att de flesta vi kollat på verjar så himla stora!
Har ett par, som inte är galon, men vattetäta av något annat material, från Pop, de är smidiga och bra tycker jag. Lätta att ta på, men sitter ändå kvar bra.
De är INTE vattentäta. Fick lämna tillbaka mina i veckan sedan jag ifrågasatt dem. Personalen erkände då att första infon var att de var vattentäta men skaften är inte vattentäta. Då kommer det ju också vatten in i själva handen för förskolebarn har ju hela armarna i vatten ibland.
Bytte till galonvantarna utan problem
jag köpte ofodrade everest på stadium till sonen. kollade runt överallt innan jag köpte och kan inte förstå varför det inte finns några som har tummen på rätt plats... dom jhar hittills hållt tätt iaf, och dom sitter hyfsat bra på handen. önskar dock att man kunde dra åt resåren över handleden lite mer.
hur som helst så köpte jag storlek 0-2 år, för det var dom som passade. (har vanliga tunna fingervantar under. har även haft lite tjockare lite kallare dagar) sonen fyllde 3 i februari... nästa storlek passade på mina händer... vi har helt normalstora händer båda två
vi har oxå ett par pop, men dels blir dom alldeles för varma nu, och dels håller dom inte tätt. kanske borde reklamera dom jag med?
Tycker didrikssons har varit allra bästa, bra modell på dem!
Men köp en riktigt liten stl, min dotter på snart 5,5år har fortfarande sina i stl 2... förra året använde hon ett par i stl 0!
Ju mindre vante desto smidigare för barnet!
Skalvantarna från Pop är inte vattentäta i sömmarna. Fungerar bra i slask o gegga men inte nedstoppade i vattenpölar.