• Valkyrian1

Vi har fått en son....Overkligt:)

Sitter här och kan verkligen INTE fatta, att vi som har FEM underbara och perfekta töser, fått en POJKE{#lang_emotions_laughing}. Känns helt overkligt. Vi trodde ju inte vi kunde få pojkar och det var helt ok. Men nu sitter vi här med en underbar son som är 12 dagar idag{#lang_emotions_laughing}. Ville inget speciellt med detta inlägg, bara skriva hur lyckliga vi är för alla barn:)// Kram

Tjejligan -96, -98, -99, -02, -08 och en prins -10
  • Svar på tråden Vi har fått en son....Overkligt:)
  • Skånetös67

Verkligen Grattis! Jättekul!

• vit pion

Grattis!! Kul att få uppleva en son, även om det inte spelar någon större roll, men måste ändå bli lite annorlunda, eller?? Kul med så många barn!!! Grattis igen!!!

• MiisPiis

Åh, vad roligt!!! Vet av egen erfarenhet att söner är UNDERBARA, har två själv!

• Valkyrian1

Tack snälla ni{#lang_emotions_sunny}Nej, det spelar ingen roll med könet, men efter 5 tjejer är man ju lite inkörd på det spåret:) Underbart är det iallefall oavsett kön:)

• Storbarnsmamman

Grattis till pojken!!

Här hemma är det lite tvärt om, väntar 6e pojken. Kommer ha dubbelt så många pojkar som flickor :D
  • Valkyrian1
    Storbarnsmamman skrev 2010-04-05 23:12:19 följande:
    Grattis till pojken!! Här hemma är det lite tvärt om, väntar 6e pojken. Kommer ha dubbelt så många pojkar som flickor :D
    Åhh, härligt med så många grabbar{#lang_emotions_laughing}
  • Valkyria84

Hihi grattis till pojken!
    Vi har två underbara killar o jag önskar (om man får det)... att jag kunde få en flicka nästa gång! hihi Kul att ha båda könen!! hihi Älskar mina underbar killar trodde inte jag skulle få pojkar då mina systrar fått flickor! 
    Första pojken vi fick då blev jag lite chockad, men den STORA chocken blev när de tittade ut en underbar liten kille till! hihi

(¯`°?.¸ ღ♥ LOKE 080907 ♥ FREJ 091102♥ღ ¸.?°´¯)
  • Catarina888

Grattis till den nya lille! 
    Visst är det härligt med så många barn! Vi har också sex underbara barn!

Svar på tråden Vi har fått en son....Overkligt:)