Vickan I skrev 2010-04-03 23:24:59 följande:
Emmas suffla var ju eeeeeenorm , men tyckte twin city crossen kändes smidigare än twin nitron, men måtten skiljer väl lite på dem också.Ja vi behöver inte syskonvagn ännu vi heller..men kolla är ju så kul och det jag vill ha finns inte heller . Jag vill ha typ en babyjogger city elite eller babytravel dublin för att de är stora svängbara framhjul, SEPARATA sufflor, delade sittplatser mm, MEN med vändbar sittdel...ska det vara så svårt .
mm samma här. Blir väl en UJ å så får jag sälja den då det gått 5 månader. De kommer med separata suffletter. Nitron är enorm ju!! Trodde de skulle varit något för mig då jag älskar min nitro singel vagn, men ånej de var de inte. Å city celekt vagnen är ju smart men så tung.
City mini är ju en bra vagn men ner som resevagn, men behöver man den inte vintertid så är den ju ok.
Carena om man vill ha en billig.
Men å vill ha typ som brios sing vagn fast dubbel, om den inte blir så bred då. Så man kan skifta åt vilket håll man vill ha barnet. Varför finns inte den som dubbel? Skulle ju vara perfa, om de förlängde suffletten på den. Typ som på babyjogger. Vil ha en kombinerad vagn, teutonias färger å sil, brios svängbara hjul samt smidighret att vända å ta av sittdelen å ha babyskydd på med, babyjoggers sufflette samt kg vikt man får ha i varukorgen samt sittdelen. Kan ja få de tro?