• josefina73

iCandy barnvagn någon?

Jag är mycket nyfiken och intresserad av iCandys barnvagnar till min bebis som kommer i september, men eftersom de är ganska nya på den svenska marknaden så finns det inte jättemycket skrivit om dem.

Förutom att jag har sett att de har fått bäst i test hos Råd o Rön.

Någon som har erfarenhet att dela med sig.? Jag är speciellt intresserad av Apple trehjuling jogger modellen.

• Svar på tråden iCandy barnvagn någon?
  • Annitsia

Hej!

Den vagnen har vi köpt, hämtas i affären nästa helg. {#lang_emotions_smile} 
    Fastnade för just den pga att den är mycket smidig att köra, 3-hjulingen är också perfekt om du kommer att ta promenader i annan terräng än asfalt. Jag har precis som du läst bra recensioner om den. Man kan också på enkelt sätt istället för hård- och mjuklift haka på bilbarnstolen, (alla märken passar dock inte).

• josefina73
    Annitsia skrev 2010-04-04 19:32:49 följande:
    Hej!Den vagnen har vi köpt, hämtas i affären nästa helg.  Fastnade för just den pga att den är mycket smidig att köra, 3-hjulingen är också perfekt om du kommer att ta promenader i annan terräng än asfalt. Jag har precis som du läst bra recensioner om den. Man kan också på enkelt sätt istället för hård- och mjuklift haka på bilbarnstolen, (alla märken passar dock inte).
    Åhh spännande! Återkom gärna när du har hämtat och testat den och säg vad du tycker! Jag kommer att behöva en vagn som är bra både i stan och på skogsvägar och den här verkar som ett bra alternativ!
  • annkar78

Jag är också intresserad av den! Hoppas ngn som har köpt och använt den kan komma med info! Har hört att den skall vara bättre än Urban Jungle vilken jag först hade bestämt mig för.

• Annitsia

Jag återkommer med detaljer så fort jag har provkört den! {#lang_emotions_smile}

• josefina73
    Annitsia skrev 2010-04-06 19:07:59 följande:
    Jag återkommer med detaljer så fort jag har provkört den!
    Ja gör gärna det!!
  • Leelo

Vi har köpt en iCandy apple, den står o väntar i hallen på att vår bebis ska komma ut.

Min man är supernöjd o tycker vi köpt en skitsnygg vagn.
    Verkar lättkörd, har dock ej testat den utomhus än...
    Väninnan har också beställt en Apple, man ser fler och fler sådana på gatorna.
  • annkar78
    Leelo skrev 2010-04-07 22:54:40 följande:
    Vi har köpt en iCandy apple, den står o väntar i hallen på att vår bebis ska komma ut. Min man är supernöjd o tycker vi köpt en skitsnygg vagn. Verkar lättkörd, har dock ej testat den utomhus än... Väninnan har också beställt en Apple, man ser fler och fler sådana på gatorna.
    Åh du får berätta när du har tagit en runda utomhus! Har så många kompisar som har bytt vagn efter ett tag eftersom de är missnöjda och det vill jag gärna undvika. Var köpte du er vagn ifrån? hur mkt kostade den?
  • Fredriks Mamma
    PrettyinPink skrev 2010-04-08 22:15:45 följande:
    Vi har precis fått vår Peach syskonvagn, än så länge älskar jag den har dock bara haft den en vecka.bitterblondin.se/2010/04/08/var-icandy-syskon.../
    Hur gamla är dina barn? Vad kostar den??

Jag var sugen på den vagnen för länge sen, men sen läste jag att det var ont om plats, att den var ostadig m.m....
    Men nu är jag sugen på en sån iallafall... den är sååå snygg.
Svar på tråden iCandy barnvagn någon?