• Posh Foxy Baby

Har du problem med msn messenger?

Någon annan som inte kommer in eller blir utkastad så fort man kommer in?

Mycket enerverande...

٩๏̯͡๏)۶
  • Svar på tråden Har du problem med msn messenger?
  • Ziitoo

JAA!!

Emmi Isabell ♥ Mammas och pappas lilla älskling!
  • Ziitoo

Nu är jag äntligen inloggad på msn, efter många timmars försök.

• jamila2000

Fick ni upp nåt meddelande när ni försökte logga in på msn
    Min särbo var arg för att han inte kunde logga in o muttrade nåt om att kom upp rutor där det stod en massa som inte fattade nåt av.
    Själv så har jag inga problem att logga in.

• Ziitoo
    jamila2000 skrev 2010-04-04 21:00:30 följande:
    Fick ni upp nåt meddelande när ni försökte logga in på msnMin särbo var arg för att han inte kunde logga in o muttrade nåt om att kom upp rutor där det stod en massa som inte fattade nåt av.Själv så har jag inga problem att logga in.
    Fick bara upp en ruta där det stog att msn messenger inte var tillgänglig för tillfället, försök igen senare eller något sådant. Men när jag blev utkastad och msn började bråka för mig så stog det att jag loggat in på en annan dator och därför nu hade blitt utloggad =S Jätte konstigt dock för loggade verkligen inte in från någon annan dator.
  • vackrastarflow

jag har problem just nu...

• Lilja84

och jag har problem nu ...

Jag är en mupp , det är bara att acceptera .
  • Shadilly
    Ziitoo skrev 2010-04-04 21:59:36 följande:
    Fick bara upp en ruta där det stog att msn messenger inte var tillgänglig för tillfället, försök igen senare eller något sådant. Men när jag blev utkastad och msn började bråka för mig så stog det att jag loggat in på en annan dator och därför nu hade blitt utloggad =S Jätte konstigt dock för loggade verkligen inte in från någon annan dator.
    Om jag var du skulle jag byta lösenord bums.
    Jag skriker inte. FL:s teknik tolkar gemener och versaler fel när inlägg postas med Symbian.
  • Mosaik31

jo jag kommer inte in på msn

dessutom så verkar halva j-vla internet ligga nere just nu jag kommer inte på Blogspot jag kan inte spela WoW jag kommer överhuvudtaget inte in på några sidor med WoW anknytning och så vidare

dessutom så har Norton blivit totalt knäppt och tappat bort brandväggsregler och vägrar tillåta vissa program får gå ut på nätet

och som om det inte räckte så har min internetleverantör haft problem under dagen så jag har knappt haft internet suck alltså

och nej jag har varken ohyra trojaner eller virus på mina datorer har även dubbelkollat med mobilen på internetsidor och där är det samma problem använder Opera mini för att surfa på nätet med den

Våga Vägra Facebook!
Svar på tråden Har du problem med msn messenger?