• Snowman

Nya tråd för oss singlar =)

Efter som det finns så många singel trådar här på FL så tänkte jag starta en egen ;)

JAG VILL GÅ PÅ DEJT :) är så trött på ensamheten nu !!

Vart är ni som vill hitta kärleken och familjelivet ?

• Svar på tråden Nya tråd för oss singlar =)
  • Skrållan71
    cajsasmamma skrev 2010-04-05 21:26:50 följande:
    Jag vill med DEJTA, men tvåsamheten skrämmer mig nåt enormt!
    Instämmer med dig.Kan kanske bero på att jag varit ensam i snart 3år och vant mig vid det...Trivs rätt bra oftast men nu börjar vår-känslorna spira i kroppen : ) 
  • yoshimi

Jag håller med cajsasmamma...
    Vill gärna, men är livrädd.
    Och när skall man hinna träffa någon? :)

♥ (¯`°?.¸ ♥ Älskade Max - vad vore jag utan dig ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mslee

Jag är trött på ensamheten, när barnen är hos sin pappa blir det så tomt o eländigt. Vill oxå dejta...men vågar man??

• willson

Det är inte så lätt heller när man träffar någon och person kanske inte har barn.
    Medans man själv har två :)
    Tror faktiskt lika barn leker bäst.

• Mslee
    willson skrev 2010-04-06 15:54:48 följande:
    Det är inte så lätt heller när man träffar någon och person kanske inte har barn. Medans man själv har två :) Tror faktiskt lika barn leker bäst.
    Känner igen det där...det bästa är nog om man träffar någon som med har barn o vet vad det handlar om att leva familjelivet...
  • cajsasmamma

Jag tror med attt det är lättare att dejt nån som redan vet vad att ha barn är. men huvudsaken är att han som jag dejtar ska gilla barn.

• Mslee
    cajsasmamma skrev 2010-04-06 21:30:44 följande:
    Jag tror med attt det är lättare att dejt nån som redan vet vad att ha barn är. men huvudsaken är att han som jag dejtar ska gilla barn.
    jo, det är en självklarhet att han ska gilla barn.
  • Profeten

Känns som att förhållande är något jag personligen skyr som pesten nu för tiden, får vara någon helt otroligt speciel för man ska ta en sådan chans igen, lätt o bli en smula cynisk ibland :P

• singel pappa83

ja e kille med barn men har inga problem med å träffa en tjej som har barn.känns dock som det e tjejer som inte har barn inte förstår va det innebär eller tror d inebär för mycket å därför inte vågar!
    sen för er tjejer e det ju bara å bli medlem på en dejting sida å sen läsa era 100mail om dan!visst e där många idioter men för oss killar är det ännu värre!  tyvärr... :(

Svar på tråden Nya tråd för oss singlar =)