hur lång väntetid i göteborg???
hur änge måste man vänta för att få komma å göra abort på östra göteborg`? ska ringa mån å boka tid för abort.. vill göra de så snabbt som möjligt..
hur änge måste man vänta för att få komma å göra abort på östra göteborg`? ska ringa mån å boka tid för abort.. vill göra de så snabbt som möjligt..
det beror nog lite på hur långt gången du är... jag var i vecka 13+2 så jag fick en akut tid. Undersökningen på en fredag och aborten på måndag
Jag ringde Östra i tisdags i förra veckan och fick en läkartid för att fastställa graviditet nu på torsdag. Dvs efter en dryg vecka. Eftersom jag är väldigt tidigt i graviditeten så slussar de ut mig på stan. Jag ska till Avenykliniken. Tror att själva aborten kommer att göras i början på nästa vecka. Så det verkar gå ganska snabbt i alla fall. Var lite orolig över att det skulle vara långa väntetider.
när ringde du som är vecka 13?? jag e nämlgen själv i dag i vecka 12+3 och är rädd att få vänte för länge.
ska du göra en tvåstegsabort på östra? jag hade hoppas få göra kirurgiska hört att man i vissa fall gär de upp till vecka 14...
fck tid tll läkar besök på tors för undersöknng.. är då vecka 12+6 ...
när tror n jag får komma å göra aborten? får ju läggas n på vård avd.. är sååå rädd nu! så rädd för smärtan! den fysiska smärtan..
...vad dumt det lät, förstår såklart att du är rädd för smärtan - det var jag också! Jag ville bara stötta och säga att dom är väldigt bra med smärtstillande och att man inte ska ha ont i onödan! Fråga gärna om du undrar annat också!