Blodgrupper
Visste inte under vilket ämne jag skulle lägga dett inlägget? Jag är en kvinna som har stora funderingar om mitt liv,min blodgrupp och min biologiska pappa. Jag ska göra detta inlägget så kort som möjligt utan att röra till det.
Jag har länge misstänkt att jag inte har samma far som mina andra 3 syskon,men jag har aldrig fått det bekräftat av min mamma eller min mormor.Jag har frågat dom men det har bara blivit bortpratat....Så det har dom tagit med sej i graven innan jag fick svar på mina frågor.
Mina syskon Rh+ medans jag är den enda som är Rh- Och det har satt mej i funderingar eftersom jag är den enda av mina syskon och jag vet inte om det är möjligt att ett av flera syskon kan vara negativ om man har samma föräldrar?
Jag är inte lik någon av mina syskon.
Idag hittade jag papper från min mamma som jag läst igenom,och där står att min mamma skilde sej från min sk pappa och bodde ihop med en annan man (Som jag tror är min biologiska far)
Kan jag och mina syskon lämna blodprover för att se om vi har samma gener T.ex??
Om jag vill ha reda på vad den (mannen som jag tror är min far) vart han bor,vart vänder jag mej då till? Jag har ett namn på han och hans senaste adress (från 1972) Men det är allt.
Skulle gärna vilja höra vad ni vet om det med blodgrupper och om vart man ska vända sej för att kunna få tag på den mannen.
Tack på förhand!!