• Junior79

Köpa löpband på halens.se ???

Hej,

Har tittat runt lite på nätet när det gäller löpband. Känner inte för att lägga ner ca 7000-15000:-,har även titta på beg. Blev tipsad om att kolla in på halens.se.
    Vill veta om ni köpt varan på halens och om ni var nöjda??

Jag hade tänkt att använda det till powerwalk. Får ta tillfället i akt när ungarna sover.

Tack på förhand.

• Svar på tråden Köpa löpband på halens.se ???
  • hjohanna

Kommentarerna på de löpbanden var ju inte direkt positiva.
    Jag sälv har INGEN erfarenhet alls

Madicken & Emma - mina hjärtan!
  • Bakeapple

Min erfarenhet av träningsmaskiner för hemmabruk är att man får vad man betalar för. Risken om man köper något riktigt billigt är att det inte är riktigt bra och då blir det inte använt. Vi har en motionscykel och en crosstrainer hemma och är glada över att vi betalat lite mer för att få riktiga grejer. Nu håller vi på att spara till ett löpband, och det kommer att kosta betydligt mer än 15.000:- Hittar du ett som funkar bra för dina behov och du är nöjd med så kan du nog se 15.000:- som ett kap.
    Personligen skulle jag se de 5.000:- för ett löpband från Haléns som bortkastade pengar, då är det bättre att köpa något ordentligt begagnat istället. Kolla med gym i närheten om de säljer ut sina gamla maskiner, de brukar ha ordentliga grejer.

• Junior79

Tack för svaren. JAG vet att man får det man betalar för när det gäller löpband.
    MEN kan ej lägga ut 15000:- just nu och så kanske jag/vi inte använder den fullt ut.
    Kommer fortsätta att kolla efter beg...

Vill fortfarande veta om någon handlat löpband på halens?

Svar på tråden Köpa löpband på halens.se ???