• lillgammal

Poppers

Någon sorts vätska man luktar på och känner av i femton min - halvtimme.. egna erfarenheter? har hört att det inte är narkotikaklassat men att det inte får säljas / importeras ?

• Svar på tråden Poppers
  • Anonym (Konfunderad)

Poppers. Är inte det sådana där små runda friterade ostbitar med grön chili i?

• lillgammal

Nej det är det inte och det är inte något poppande tuggumi heller...

• Anonym (*)

Ja, man blir typ avslappnad och mysig i kroppen. Hört att bögar använder det för att slappna av i musklerna så att själva... ehh... sexet går lättare. Men det kan vara myt.

• Anonym
    Amylnitrit heter det och är väldigt poppis bland bögar av för mig okänd anledning, tror det förstärker orgasmens intensivitet eller så underlättare det analsex.

Förr såldes det i porrbutiker men på grund av läkemedelslagen får det inte säljas, det är nämligen en gammal hjärtmedicin.

Effekten  är mycket kortvarig, ungefär som lustgas, och kan i bästa fall beskrivas som konstig.
  • Hugful80

Man ser stjärnor och upplever ganska låg euofori och skrattar lite i c:a 30 sekunder. Det är väl typ det.

• Hugful80
    Anonym (*) skrev 2010-04-05 23:40:16 följande:
    Ja, man blir typ avslappnad och mysig i kroppen. Hört att bögar använder det för att slappna av i musklerna så att själva... ehh... sexet går lättare. Men det kan vara myt.
    Ja det är det, orgasmen blir intensivare med poppers. En del skruvar även av korken och låter flaskan stå öppen i rummet när de knullar, istället för att ta en rejäl sniff när det kilar för dem.
  • Anonym (*)
    Hugful80 skrev 2010-04-05 23:55:49 följande:
    Ja det är det, orgasmen blir intensivare med poppers. En del skruvar även av korken och låter flaskan stå öppen i rummet när de knullar, istället för att ta en rejäl sniff när det kilar för dem.
    Kan stämma. Jag är varken bög eller nyttjade det i sexuellt syfte när jag provade, så jag kan inte uttala mig.
  • Anonym

Min kompis sa att inträngandet gick bättre vid analsex, därför brukade han använda dem. Han borde veta :p

Jag har testat (inte vid sex dock) blev bara yr och illamående.

• lillgammal

om man kombinerar det med alkohol då? jag har hört att det vidgar blodkärlen, borde inte det förstärka effekten av alkohol?

Svar på tråden Poppers