Jo jag vet, bionicle är verkligen grymma samt jag tror nog att det också är bra för hjärnan, dem får liksom tänka....Saken är den att han har massor av såna, alla färger och även dem stora bionicle. Min mamma har typ förbjudit mig att köpa såna eftersom han har över 20 såna, utan att ljuga men det e sant. Det finns liksom inget han inte har därför behöver jag något ovanligt, något som han verkligen blir överaskad över.
Tack så mycket för rådet....
Egentligen är det inte så svårt att hitta present, ni har ju kommit med grymma råd, sånt som barn älskaaaarrr det bara är så tråkigt att det råkar vara sånt han redan har....
Filmer....Det har han massa av, alla möjliga, min syster har köpt alla klassiska filmerna till honom samt att hon och jag även köper alla nya filmer som kommer på DVD. Så jag vet inte.....Kanske bör räcka med en puss och en kram????Hehehe
Jag ville köpa lite kläder till honom från Debenh. men min kille tyckte att det var en jätte tråkiga present till en 7åring, och att sånt skulle mamma ge istället....
Han har nog rätt,,,Jag var och tittade på choklad fabriken med min lillebror i söndags, då fick liksom pojken en choklad kex som födelsedags present varje år . Han uppskattade det sååå mycket...Men nu år 2005 så finns det allt och därför är det så svårt att glädja ett barn med en chokladkex, hahahahaha.
Jajaja nog med det...Hur mycket man än köper så kommer det aldrig vara nog
Ååååh min älskade lillebror varför e det så svårt????;-D