• Gissella Star

Hjälp mig med present för en 7åring:-)

Hej!

Ni måste hjälpa mig att hitta någon present till min lillebror som fyller 7år på lördag. Jag har redan köpt små grejer men vill ha någonting han blir riktigt glad över. Vet ni något? Jag vill verkligen överraska honom så jag skulle uppskatta alla möjliga tips. Spelar ingen roll Priset, skriv bara
    Han är en mycket charmig pojke, han har mycket humor, glad, energisk,älskar att brottas och även väldigt smart(om det hjäper något), så alla "gåvor" passar honom.

Hoppas ni kan hjälpa mig

• Svar på tråden Hjälp mig med present för en 7åring:-)
  • Tytsi

Om min 7-åring här fick bestämma skulle det bli BeyBlade för hela slanten.

• micki

hm...funderar på vad jag gillade i den åldern

pussel, rockring, bilmatta, lego, radiostyrd bil, studsmatta, cd med fina låtar, mysig film, utklädnadskläder, pennor och block, något spel, en kul boll, vattenpistol, lera, en lektält, hm..nu kommer jag nog inte på något mer

• Gissella Star

Jag har köpt beyblade, "hajar som hajar" playstationspel, ska köpa tamaguschi eller vad det heter, har köpt dinosauriegrejer, har även köpt en 1meter stor bok som handlar om jorden och planeterna,har funderat att köpa en elsparkcyckel....Han har sååå mycket, han har typ dubbelt upp av allt ni nämt(minst sagt) och det är därför det är såå svårt, men utklädnadskläder var en bra ide(han gillar ju batman ), kan nog köpa det också....Vet ni något mer??? Något ni kanske redan köpt och som 7-8åringen älskade? Vad som helst.-)
    Och tack så mycket för all råd jag fått

• Gissella Star

Jo jag vet, bionicle är verkligen grymma samt jag tror nog att det också är bra för hjärnan, dem får liksom tänka....Saken är den att han har massor av såna, alla färger och även dem stora bionicle. Min mamma har typ förbjudit mig att köpa såna eftersom han har över 20 såna, utan att ljuga men det e sant. Det finns liksom inget han inte har därför behöver jag något ovanligt, något som han verkligen blir överaskad över.

Tack så mycket för rådet....
    Egentligen är det inte så svårt att hitta present, ni har ju kommit med grymma råd, sånt som barn älskaaaarrr det bara är så tråkigt att det råkar vara sånt han redan har....
    Filmer....Det har han massa av, alla möjliga, min syster har köpt alla klassiska filmerna till honom samt att hon och jag även köper alla nya filmer som kommer på DVD. Så jag vet inte.....Kanske bör räcka med en puss och en kram????Hehehe
    Jag ville köpa lite kläder till honom från Debenh. men min kille tyckte att det var en jätte tråkiga present till en 7åring, och att sånt skulle mamma ge istället....
    Han har nog rätt,,,Jag var och tittade på choklad fabriken med min lillebror i söndags, då fick liksom pojken en choklad kex som födelsedags present varje år . Han uppskattade det sååå mycket...Men nu år 2005 så finns det allt och därför är det så svårt att glädja ett barn med en chokladkex, hahahahaha.

Jajaja nog med det...Hur mycket man än köper så kommer det aldrig vara nog
    Ååååh min älskade lillebror varför e det så svårt????;-D

Svar på tråden Hjälp mig med present för en 7åring:-)