• mankan

Ge mig lite hopp..mensvärk innan ett plus?

Ja som rubriken säger...finns det några som trodde tanten var på G men fick ett plus? Letar febrilt efter trådar med samma fråga men lyckades inte hitta någon

Känner av molnande värk och i söndags började jag känna av den ej främmande värken. Men har ändå kännts lite annorlunda plus att jag fick gå och lägga mig igår mitt på dagen för jag var så jäkla trött. Säkert pms och tanten kommer nog vilken dag somhelst men hade ju hoppats att någon kunde ge mig lite hopp om att man faktisgt plussade och hade känslan av att tanten var på väg.

Har BIM imorgon om allt är som vanligt, kan även komma idag på dag 27..

• Svar på tråden Ge mig lite hopp..mensvärk innan ett plus?
  • Min högsta önskan

Det är pga av "mensvärken" jag insåg att jag var gravid. Gällde båda gångerna.

Stolt mamma till HERMAN född 070129 och THEO född 090423
  • StarkMamma

Jag hade mensvärk och rosa flytningar. Tog test för att mensen skulle komma igång men fick ett stort plus istället

Snart gör vi nummer 6!
  • mankan

Härligt å höra! Än är det inte kört för mig

• Xofina

För att ge dig lite hopp så hade jag mensvärk när jag var gravid.

Har också BIM imorgon {#lang_emotions_smile} ALL LYCKA

• mankan
    Xofina skrev 2010-04-06 12:59:13 följande:
    För att ge dig lite hopp så hade jag mensvärk när jag var gravid.Har också BIM imorgon ALL LYCKA
    Tack detsamma!
    Hur känner du dig idag då? Känns det som tanten är på G?
    Mitt har lagt sig lite nu efter lunch, känner inget där bak i svanken som jag brukar utan allt sitter i ljumskarna och där fram. Kommer inte våga testa denna månad, så jag väntar tills något dyker upp eller inte
  • Xofina

Vad skönt att det har lagt sig lite {#lang_emotions_smile}

Jag började må lite smått illa igår, stickningar/ilningar nere i magen (ingen mensliknande än), toalettbesök hela tiden och ömma bröst.
    Jag testade mig igår morse med CB men det visade negativt..hoppas innerligt att det var för tidigt men kommer fru röd imorgon så får vi försöka igen {#lang_emotions_smile}
    Väntar nog med att testa ett tag med om mensen inte dyker upp{#lang_emotions_embarassed}

Har du några mer symptomer?

• lovisen08

Jag är i precis samma sits, bim någon gång mellan ons-sön. har haft "mensvärk" i 4-5 dagar ungefär, brukar ha det innan mens men känns på något sätt annorlunda den här månaden. hade även mycket molvärk när jag var garvid förra gången.
    så hoppas hoppas på plus nu! men testade negativt igår och idag :(

• Xofina
    lovisen08 skrev 2010-04-06 13:53:15 följande:
    Jag är i precis samma sits, bim någon gång mellan ons-sön. har haft "mensvärk" i 4-5 dagar ungefär, brukar ha det innan mens men känns på något sätt annorlunda den här månaden. hade även mycket molvärk när jag var garvid förra gången. så hoppas hoppas på plus nu! men testade negativt igår och idag :(
    Kan vara låga hormoner :) Så håll hoppet uppe!
  • mankan

Jag känner lite i brösten men inte som förra gången då dagen jag b´plussade hade skit ont i bröstvårtorna. Sen har jag varit trött och somnat mitt på dagen i påskhelgen. Annars är det som vanligt, men själva värken och ilningarna i ljumskarna bådar inge gott är jag rädd för.

Svar på tråden Ge mig lite hopp..mensvärk innan ett plus?