Carena double swing
Vill ha era tankar om den, för o nackdelar.
Vill ha era tankar om den, för o nackdelar.
Någon?
Beställde en igår!, leverans om 1-2 veckor, så jag är väl rätt partisk för den. Gillar att den har stora lufthjul (lättkörd) och att det går att packa ihop den med liggdelen i. Bra att liggdelen är vänd mot mig, mindre bra att sittdelen inte går att vända. Bra med delad sufflett. Vi är båda rätt långa också, så för oss har handtaget en bra höjd.
någon mer erfarenhet?
Jag har inte så mycket erfarenhet av den men ville själv ha en sån först men var sen och provkörde den och eftersom jag är ganska kort så passar den inte för mig. Handtaget går inte att ändra men det är det enda minuset jag kunde hitta. Vad jag annars läste och såg själv var att varukorgen är bra och att den är praktiskt då man kan fälla ihop den med liggdelen i. Vill även ha en vagn med delad sufflet och det är det ju på den vagnen.
vi har en carena double swing men årsmodell -09 till våra grabbar och är supernöjda=) den enda saken jag kan slå ner på som inte är jätte bra är hur stor den är när man fäller ihop den med liggdelar på (vi har tvillingar så det har vart två liggdelar på), nu har vi precis bytt till sittdelar så nu är den hur smidig som helst, man kommer in överallt med den och med de svängbara hjulen kommer man runt överallt. de stora hjulen gjorde den även hyffsad lätt att köra i all snö som vart denna vintern!
Rekommenderar den verkligen=)
Tycker att den har rätt bra pris, o nackdelen är handtaget. Men den ser rätt snygg ut också!
Har en sån till mina tvillingar och de blir två år nu i Maj. De är den enda vagn de har haft och jag är verkligen super nöjd!
Den är stabil, lätt styrd, blir väldigt liten när man fäller ihop den, går dessutom att ställa på högkant i bagaget så får man plats med mycket på sidorna! =)
Att de ej är höj och sänkbart handtag har för oss inte spelat någon roll, jag är 164 och min sambo 192 och vi har faktiskt inte ens tänk på att de skulle kunna vara ett problem.
Men som någon tidigare nämnde så kanske de är för att den är så lättstyrd så man behöver inte trycka ner vagnen vid svängarna!
Vi betalade 4500kr för våran, nu är det ju två år sedan.. Men då ingick två sittdelar och två liggdelar.
Nu är en olivgrön vagn beställd. O det känns så rätt :) 5500:- går kalaset på. Hoppas det känns lika bra när vi ska hämta ut den i augusti.
ååh finns det olivgrön i år=) snyggt!
Vi har en brun och det kalaset gick med på 5500kr med två liggdelar och två sittdelar då=)