-
-
Svar på tråden Ensamstående föräldrar runt Södertälje?
-
Jag jobbar i Södertälje men bor i Tumba.
30 år med 11-åring, 8-åring och 4-åring.
-
Här är en till : )Bor i rönninge, är delvis uppväxt i södertälje : ) Ensamstående på heltid till en dotter 3 mån. Ganska ny på det här med föräldraskap med andra ord! Alltid kul att träffa likasinnade : )
-
Hej på er!
Trevligt att ni tittade in. Hoppas att det är bra med er.
Fick även ett svar från "Ylvis" som har en liknande tråd "Singel-/Deltidsföräldrar i Stockholm". Så kolla även in där.
Jag själv både jobbar och bor i Södertälje, med en 10 månaders på heltid och en 5 åring på deltid. Så visst har man väl fullt upp på dagarna. Men det blir SÅÅ himla ensamt ibland. Vännerna tycks ha mer eller mindre försvunnit efter separationen. Väldigt trist.....
Har ni också det så?
Kram på er! -
Bor i södertälje är singel men är då så klart kille ;)
-
Godkväll på er!
Aha ska kolla in den med : )
Är själv mer i den situationen att de flesta vännerna är kvar i plugga/festa "fasen" och ingen har inte barn så vi ses nu alltmer sällan av naturliga anledningar..
Susanne :Går du/har gått på någon babyaktivitet med barnet som du är föräldraledig med? Har börjat tänka på om man skulle hitta något sådant att gå på, börjar bli i behov av lite mer aktivitet såhär efter de första månaderna : ) -
ingen har barn skulle det ju stå :)
-
I morgon skall det fixas ett 5 års kalas för sonen. Ja egentligen 2 kalas - ett för kompisarna och ett för släkten. Så jag vet jag kommer att göra i morgon. Fullt fart!!!
Snowman: Hej på dig! Så du bor också i Tälje...
Lotten08: Nej jag har inte gått på någon babyaktivitet nu. Jag är ju inte direkt föräldrarledig heller - jobbar nämligen 75% och har lillan med mig på jobbet.
Ha en trevlig helg på er alla! -
Usch jag är ju för dålig att hålla i och följa upp en tråd......
Hoppas att alla har haft en bra helg. Jag och min lilla prinsessa har haft en tjejhelg för storebror har varit hos pappan över helgen och kommer hem idag. Jippie....
Ska försöka röja ut alla vinterkläder idag - för det ska väl ändå inte bli mer snö nu...
Och kanske ta en promenad med den lilla i det härliga vårvädret.
Kram på er alla och ha det bra!