Understimulerad på jobbet gör mig alldeles håglös och apatisk!
Usch känner att jag mår piss just nu. Det är jobbet jag har. Jag är totalt understimulerad och det påverkar mig jättemycket känner jag. Sen har jag inte så mycket att göra men har ingen lust att be om mera heller då mina arbetsuppifter är jättetråkigare.
Arbetar som ekonomiassistent och pysslar med kontering, fakturering, löner, svara i telefon, hantera post mm. Det är såååå tråkigt och jag är totalt understimulerad. Sitter mest och surfar på jobbet eller så sitter jag i mina egna tankar och jag känner att det är destruktivt för mig. Dels rädslan att bli påkommen attjag surfar så mycket ( den risken e iofs väldigt liten ) sen att jag sitter i mina egna tankar, o maler o maler allt möjligt...jag blir trött på min egen inre röst till slut
Sen när man kommer hem e man helt dränerad på energi, man orkar o har inte lust till nåt.
Sen har jag inga arbetskollegor heller då det e ett litet kontor och alla e typ runt 55 års ålder, ca 2-3 stycken o de sitter inlåsta på sitt kontor.....känner att jag inte har något gemensamt med dem och har ingen lust att snacka med dom. Usch, känns mest som man får gå o sätta på en mask när man e där för att verka glad o trevlig...
Söker nya jobb för fullt men det e svårt o det tar tid. Min CV e det inget fel på o jag har bra utbildning o meriter. Dessutom är jag väldigt social av mig som person så det känns som att jag sitter helt på fel jobb. Borde ha nåt mera utåtriktad arbete....
Blä...orkar inte må så här.
Behövde bara skriva av mig lite.