Present till 2 åring
Har ingen aning om vad vi ska ge dottern i present nu när hon fyller 2 år på måndag...
Sonen fyllde nyss 4 år och där var det hur lätt som helst.
Några tips på presenter till en 2 årig flicka?
Har ingen aning om vad vi ska ge dottern i present nu när hon fyller 2 år på måndag...
Sonen fyllde nyss 4 år och där var det hur lätt som helst.
Några tips på presenter till en 2 årig flicka?
Vår äldsta tjej fyller två idag och hon älskar att pussla riktiga pussel (ej med knopp) så hon fick sådana och ett par paket Duplolego.
Dottern fyllde nyss två och fick en el-3hjuling som går i 3,5 km/h, polisbil med ljud modell större, böcker, spegel med okrossbart "glas", skinnjacka, kläder, ryggsäck, CD-spelare (lättskött och en superhit då hon kan använda den själv). Har även fått en 3-hjuling för ett tag sedan.
Jag tycker att det är jätte svårt att hitta på presenter. Hon leker mycket med store brors saker.
CD-spelare, ryggsäck, Briotåg, Duplo och framför allt DOCKOR med kläder är det som min 2-åriga tjej fick när hon fyllde år och gillar mest!
min dotter fyllde 2 i fredags ,, hon fick en trehjuling, kubpussel, tågbana med batteridrivet tåg till, tygbakelser, cdboxen fem myror... ,,
av det hon redan har leker hon mest med sitt pippihus och figurerna till,, eller sin dockvagn,, eller sin bobbycar, eller med sitt kök med spis och kastruller, och tallrikar, kaffekoppar mm,, och bygger mycket pussel,, och hon älskar att titta på pippi, saltkråkan, emil, lotta, pingu, teletubbies och drömmarnas trädgård
trehjuling fick vår dotter när hon fyllde två av morföräldrarna. gick hem! Hon älskar den!
http://ettbarn100sprak.blogspot.com/
Ja, det är lätt att hitta barnpresenter, men väldigt svårt att välja vad p g a det enorma utbudet. Ett bra sätt att skaffa sig tips är att surfa runt bland alla presentsidor. Jag kan rekommendera t ex www.presentnavet.se. Det är en ny sida - nya tips tillkommer ständigt. Det mesta går att köpa online, men vill man inte det kan man i alla fall få lite nya tips och idéer och kanske kommer på något man inte tänkt på tidigare.