Bullfitta?
En fråga till er killar ...
vad tycker ni egentligen om så kallade "bullfittor" ? där venusberget är lite "mulligare?
En fråga till er killar ...
vad tycker ni egentligen om så kallade "bullfittor" ? där venusberget är lite "mulligare?
vad menar du med bullfitta? fläskfitta eller vad?
Ja ett lite fläskigare venusberg!
Min kille älskar min "bullfitta"...
Jag gillar den inte.. är välldigt smal och tycker de ända man ser är "berget"
Amenherregud... här är okunnigheten upprörande! En riktig bullfitta är ju en liten bit av paradiset! Det handlar inte om fläsk eller fett, det handlar om att venusberget är framträdande, att könet så att säga står ut, välver sig... det är mycket vackert och mycket upphetsande. Under en period i mitt liv fick jag njuta av en riktigt härlig bullfitta, och jag älskade den.
Inte nödvändigtvis, men en stor klitoris får mig riktigt i spinn...
i Jamaica är det eftertraksvärt eller vad det heter att ha en phat pussy....
Helt helt underbart!!!!
Här är en kille som verkligen går igång på "bullfittor" och ordentliga blygdläppar, så visst finns det killar som gillar sånt
Samma här
Det är väldigt tändande med tajta kläder så man kan se "bullen". Stora blygdläppar fungerar också bra, helt underbart att suga in dem i munnen och låta tungan leka..
Gillar bullig fitta och fylliga läppar.
Absolu tdet underbaraste som finns!
De där bilderna som någon länkade till var en av de mest osmakliga jag sett, inget konstnärligt kommer fram i dålig ljussättning, för att inte säga färgsättning...
Att sedan störa sig på sitt kön känns nästintill självmobbing, njut av att vara frisk istället för att hitta fel på kroppen.
jag anser ju att en bull fitta e en fläskig fitta som bular ut....som man har när man väger några kg extra....hellre bull fitta än hästa fitta...