• Anonym (Justme)

Bullfitta?

En fråga till er killar ...
    vad tycker ni egentligen om så kallade "bullfittor" ? där venusberget är lite "mulligare? {#lang_emotions_embarassed}

• Svar på tråden Bullfitta?
  • Anonym

vad menar du med bullfitta? fläskfitta eller vad?

• Anonym (Justme)

Ja ett lite fläskigare venusberg!

• Anonym (tjej)

Min kille älskar min "bullfitta"...

Jag gillar den inte.. är välldigt smal och tycker de ända man ser är "berget"

• Anonym
    Anonym (tjej) skrev 2010-04-06 19:42:39 följande:
    Min kille älskar min "bullfitta"...  Jag gillar den inte.. är välldigt smal och tycker de ända man ser är "berget"
    jag trodde bullfitta va på en fet tjej som hade fett på fittberget typ... du evt när de synd i byxan som att de liksom väller ut lite på sidan om byxan skär in lite,, en sån fet fitta asså...

men har inte alla lite bullfitta om man e smal, ligger en smal tjej ner så blir de ju en bula.... mer eller mindre...
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2010-04-06 19:45:25 följande:
    jag trodde bullfitta va på en fet tjej som hade fett på fittberget typ... du evt när de synd i byxan som att de liksom väller ut lite på sidan om byxan skär in lite,, en sån fet fitta asså... men har inte alla lite bullfitta om man e smal, ligger en smal tjej ner så blir de ju en bula.... mer eller mindre...
    En kamel tå?!

Jag är inte fet i vart fall, men en bullfitta tror jag allt att jag har endå för det syns även om jag står 
  • Anonym (stavningsvän)
    Anonym (tjej) skrev 2010-04-06 19:56:53 följande:
    En kamel tå?! Jag är inte fet i vart fall, men en bullfitta tror jag allt att jag har endå för det syns även om jag står 
    Anonym (tjej) skrev 2010-04-06 19:42:39 följande:
    Min kille älskar min "bullfitta"...  Jag gillar den inte.. är välldigt smal och tycker de ända man ser är "berget"
    Endå stavas ändå
    Ända stavas enda
    Lite OT kanske, men vill bara rätta till stavningarna lite.
  • Anonym (tjej)
    Anonym (stavningsvän) skrev 2010-04-06 20:05:12 följande:
    Jag har svårt att stava.. sorry..
  • Johan Soaking

Amenherregud... här är okunnigheten upprörande! En riktig bullfitta är ju en liten bit av paradiset! Det handlar inte om fläsk eller fett, det handlar om att venusberget är framträdande, att könet så att säga står ut, välver sig... det är mycket vackert och mycket upphetsande. Under en period i mitt liv fick jag njuta av en riktigt härlig bullfitta, och jag älskade den.

• Anonym (Justme)
    Johan Soaking skrev 2010-04-06 20:15:58 följande:
    Amenherregud... här är okunnigheten upprörande! En riktig bullfitta är ju en liten bit av paradiset! Det handlar inte om fläsk eller fett, det handlar om att venusberget är framträdande, att könet så att säga står ut, välver sig... det är mycket vackert och mycket upphetsande. Under en period i mitt liv fick jag njuta av en riktigt härlig bullfitta, och jag älskade den.
    gillar du långa blygläppa också? ;)
  • Johan Soaking

Inte nödvändigtvis, men en stor klitoris får mig riktigt i spinn...

• SCSI
    Johan Soaking skrev 2010-04-06 20:15:58 följande:
    Jag har en känsla av att det här är en länk som inte kommer gillas av FL men måste ändå tipsa om dessa fantastiska foton: www.jbx.se/photos/venus/venus1.html
  • Anonym (fru glad)

i Jamaica är det eftertraksvärt eller vad det heter att ha en phat pussy....

• Johan Soaking
    SCSI skrev 2010-04-07 00:18:50 följande:
    Jag har en känsla av att det här är en länk som inte kommer gillas av FL men måste ändå tipsa om dessa fantastiska foton: www.jbx.se/photos/venus/venus1.html
    Ja, verkligen fascinerande fotografier! Måste ha varit härligt att jobba med ljussättning etc. Men det kräver en del is i magen att hänga dem på väggen i vardagsrummet...
  • Anonym (Gillar)

Här är en kille som verkligen går igång på "bullfittor" och ordentliga blygdläppar, så visst finns det killar som gillar sånt

• Anonym (samma)

Samma här
    Det är väldigt tändande med tajta kläder så man kan se "bullen". Stora blygdläppar fungerar också bra, helt underbart att suga in dem i munnen och låta tungan leka..

• Doktorn

Gillar bullig fitta och fylliga läppar.

Av alla misslyckander är den här den besvikaste!
  • Anonym (Dr. Baker...)

De där bilderna som någon länkade till var en av de mest osmakliga jag sett, inget konstnärligt kommer fram i dålig ljussättning, för att inte säga färgsättning...

Att sedan störa sig på sitt kön känns nästintill självmobbing, njut av att vara frisk istället för att hitta fel på kroppen.

• Anonym

jag anser ju att en bull fitta e en fläskig fitta som bular ut....som man har när man väger några kg extra....hellre bull fitta än hästa fitta...

Svar på tråden Bullfitta?