Jag sjunker och orkar inte mer nu..
Jag har nått botten... verkligen.
Under en längre tid har jag var deppig från och till. Men så forbannad envis och duktig flicka som jag tycker jag skall vara, skall jag fixa detta själv. Först med träning och promenader (som inte blev av pga sjuka barn) sedan Johannesört.
Två barn 1 och 4 år. Sömnlösa nätter i 4 år mer eller mindre. Gallsten och operation för 2 år sedan, magbesvär och illamående sedan dess. Ingen glädje och bara arg.
Dåligt samvete, stressad och orolig för fasen ta mig allt... Känner att detta aldrig slutar.
Jag är en bra tjej på 35 år, med allt jag behöver. En underbar man, fantastiska barn, hus, jobb och vänner. VAR social, men nu orkar jag inte med något.
Tar inte hand om mig själv, ser för jävlig ut, orkar inte med kläder eller smink.
Hos psykologen igår bestämdes det att jag nu skall börja ta fluoxetin... Jag orkar inte kämpa längre - när skall detta vända..
någon som kan ge mig några positiva erfarenheter.
Söker man på nätet hittar man bara allt negativt - något som inte hjälper min ångest...
Så less på att vara ledsen - vill njuta mitt liv som kunde varat helt underbart..
Tack till ni som orkat läsa...