roliga förlossningshistorier!!
Någon som har lust att dela med sig av sina roliga eller pinsamma minnen från förlossningen? har läst flera trådar med just sådana, och jag skrattar så jag gråter...=)
MERA!!
Någon som har lust att dela med sig av sina roliga eller pinsamma minnen från förlossningen? har läst flera trådar med just sådana, och jag skrattar så jag gråter...=)
MERA!!
Har nog inget super roligt att komma med mer än att jag ville gå hem när det var som värst och att jag skulle dö i samma secund
Sedan att mna blev lite konsitg på lustgasen, ja svammlade jag om att det var länge sedan jag kände mig så här berusad, och att det var gratis.
Jag hade också lustgas...när det var dags att börja krysta sa barnmorskan att jag inte fick ha min heliga lustgastub längre, då blev jag skitförbannad och slängde den i ansiktet på barnmorskan o sa att hon skulle dra åt skogen...hmm...
jag provade lustgasen och kommer ihåg att jag tänkte att det här är som ett billigt haschrus.. så det var inget för mej =)
Ell83: haha...jag kommer garanterat åxå att försöka pryla någon..=) hihi...!!
åh , älskar såna här trådar..kan tyvärr inte bidra själv med nåt men puffar upp tråden!
bubbli:
Jag blev helt paranoid, för barnmorskan och narkosläkaren var verkligen skitlika varandra. Det var knappt så att min man såg nån skillnad.
Så jag började skälla ut Huddinge sjukhus och anklaga dom för att vara så snåla att dom bara bytte namnskylt på personalen för att spara in pengar och resurer.
När dom försökte förklara att "Kajsa, vi är ju här inne samtidigt nu" Så blev jag ännu mer förbannad och började skrika:
"men vafan,tror ni att jag är HELT jävla dum i huvet eller?"
"ni kan dra åt helvete,jag vill inte ha hjälp av lögnare att förlösa mitt barn"
Jag såg ju att dom stod på varsin sida av sängen,men kunde ändå inte fatta att det var två olika personer.
(mkt påverkad av lustgas)
bride of rocky: hahaha,preciiis sånt jag vill läsa...MER!!
bride of rocky ..du är verkligen jättekul!!! skulle va kul och se deras miner!!
Haha älskar sjuka förlossnings historier!
Mera!