• Anonym (irriterad)

sköt dig själv och skit i andra

Jag och min familj bor i ett område som inte är det bästa. Det är mycket umdomsgäng som springer runt på gatorna både invandrargäng och svenskagäng. Jag avskyr att vara ute själv på kvällen när det är mörkt för jag känner mig otroligt otrygg och vill flytta härifrån egentligen, men det är svårt att få förstahandskontrakt på en lägenhet i sthlm och vi har inte råd att köpa något just nu så vi får snällt bo kvar.
    Jag har bott i sthlm på lite olika ställen i snart 4år och jag ignorerar allt som inte har med mig att göra eller saker som är "konstiga" så som uteliggare, folk med konstiga kläder eller om någon pratar om något som jag absolut inte har med att göra. Medan min mamma pekar och pratar om dom som om dom inte ser oss.

Nu har jag min mamma på besök och igår när vi gick från affären gick det ett invandrarungdomsgäng bakom oss jag hörde inte vad dom sa, men det var något om att någon blivit tagen av polisen. Vad gör min mamma då? Jo hon vänder sig om och frågar vad som hänt och vad han som blev tagen gjort? Öhhhh hur jävla dum får man bli? Detta kanske låter som en jätte löjlig grej, men brottsligheten är ganska hög här och man vet aldrig vem som är kappabel till att hoppa på en och slå ner en. Dessutom var min son på 21 månader med. Vi bor här vad fan händer om just dom är idioter och jag möter dom en sen kväll och dom får för sig att hoppa på mig bara för att min idiotiska morsa pratade med dom? Låter skit löjligt, men som sagt det skulle inte förvåna mig ett skit om det hände. Jag sa jävligt argt till morsan att det har väl fan inte du med att göra! Fattar inte vad fan hon tänker med! Sedan behöver det inte alls vara så, men som sagt jag har ingen aning vilket är jävligt skrämmande

Det värsa av allt är att morsan inte fattar varför jag blev så arg. SKÖNT DIG SJÄLV OCH SKIT I ANDRA FÖR I HELVETE!!

• Svar på tråden sköt dig själv och skit i andra
  • Anonym

Så tycker jag om alla människor som tror att de "hjälper" familjer genom att anmäla dem till soc för minsta lilla.

Sköt dig själv och sk*t i andra!!

Svar på tråden sköt dig själv och skit i andra