Pottträningsbyxor?
Någon som har tips på sånna som inte kostar skjortan? Vi har ingen egen tvättmaskin så vi behöver ju ett gäng
Någon som har tips på sånna som inte kostar skjortan? Vi har ingen egen tvättmaskin så vi behöver ju ett gäng
Jaha så ALLA har tagit bort blöjan direkt? ja ok tack då vet jag
Finns några som heter Bight Bots, kostar ca 80 kr på exempelvis www.easyhug.se/
Ligger de i din prisklass? Funderar själv på sådana sen när det blir dags för pottan...
Kanske kan ni varva potträningsbyxor/vanliga underbyxor? Lite kiss i hörnen lär det väl bli, men det är väl så det är, antar jag. Säkert kan man handtvätta också emellanåt. Så kan du köpa bara några par först och se hur de funkar, menar jag.
En annan variant skulle kunna vara nån typ av tygblöja, fast man plockar ur själva "blöjinlägget". De skulle kanske kunna funka som potträningsbyxa då? Vet inte hur dyrt det kan vara?
aa jo jag ska nog köpa några vanliga trosor oxå. Det gör absolut inget om det kommer lite på golvet eller så. Sånt hör ju till
Känner ingen som använt potträningsbyxor faktiskt. Bara trosor hemma och torka upp olyckor och sedan blöja ute i början körde vi. Vänta tills barnet är moget så sker det inte så många olyckor.
vi kör pottträningsbyxor från Imse Vimse.
Vi började med potträningsblöjor för att sedan gå över till kalsonger.