Jag tål inte min bästa väns dotter
För ca 3 år sedan träffade jag en tjej som jag har umgåtts väldigt mycket med sedan dess. Hon har en dotter på 4 år som bor hos henne varannan vecka. Jag tycker väldigt mycket om min kompis men jag står inte ut med hennes dotter, hon är småelak med min son som är drygt ett år och inte förstår varför han inte får leka med sin leksak som hon har lagt beslag på. Många gånger tar hon saker från honom och säger att hon ska leka med dem. Ofta säger min kompis ifrån men dottern lyssnar inte, och om hon lyssnar så börjar hon storböla. Hon springer runt och gör saker som hon inte får sen skyller hon på andra barn runt henne. Hennes dotter är väldigt tidig i det mesta och kanske har hon blivit behandlad äldre än vad hon är på grund av det. Jag tror att det framför allt är att jag inte litar på henne som gör att jag har svårt för henne. Jag törs inte lämna min son ensam i samma rum som henne mer än nån minut med öppen dörr. Kanske är löjligt men jag kom på henne med att tränga in min son mot väggen och se jättearg ut för att han ville ha sina skålar som hon hade tagit. Jag ville väl bara skriva av mig lite antar jag.