• N duro

Massage av prostata

Vilka här masserar prostatan vid sex eller avsugningar?
    vad har ni för erfarenheter och tips om deta...
    är nyfiken på detta...

• Svar på tråden Massage av prostata
  • Anonym (prova)

Nog ha man väl gjort det, och lika stor succé var gång! Kan vara lite knöligt att nå ibland, beror lite på ställning, lättast är klart att praktisera det vid avsugning. Man måste få in fingret ganska långt och då känner man som en utbuktning, där ska man massera (eller trycka). Du lär få en reaktion {#lang_emotions_tongue_out} Sedan får du prova dig fram vad det gäller tryck osv, det är ju olika vad man gillar. Men det är inga problem att få honom att komma enbart genom att massera där. Ha det så trevligt {#lang_emotions_wink}

• Anonym (fegis)

Min kille tycker om när jag smeker nedanför pungen och ner mot analöppningen, men jag har aldrig vågat stoppa in ett finger.. Men på nåt sätt stimulerar det nog på utsidan med tror jag ;)

• Anonym (I do!)

Jag gör det på min kille, han hade aldrig varit med om det innan och var tveksam första gången jag gjorde det men älskade det! Oftast ligger han på rygg, men ett par gånger har jag fått honom att ställa sig på alla fyra, tycker jag kommer åt bättre då....

• Anonym (orolig svärmor)

Jag har försökt få göra det på min man, men han är rätt skeptisk från början och jag har inte lyckats hitta rätt, tror jag. Han tycker mest det är obekvämt och pinsamt. Hur långt in ska man egentligen? Har jag för korta fingrar (små händer).

• Fredde28

Min kk gör det på mig och jag gör det på mig:P Hon gör det oftast när hon rider mig(bakofram)

• Anonym (nexus)
    Anonym (orolig svärmor) skrev 2010-04-15 13:21:15 följande:
    Jag har försökt få göra det på min man, men han är rätt skeptisk från början och jag har inte lyckats hitta rätt, tror jag. Han tycker mest det är obekvämt och pinsamt. Hur långt in ska man egentligen? Har jag för korta fingrar (små händer).
    Använd glidmedel, ta det försiktigt och långsamt så att musklerna, både de yttre och inre hinner slappna av. Sitter ca 5-10 cm in på framväggen så dina fingrar kanske är för korta.

Kan rekomendera en sak som heter nexus excel som finns hos flera nätshoppar.
    Anonym (fegis) skrev 2010-04-08 19:49:54 följande:
    Min kille tycker om när jag smeker nedanför pungen och ner mot analöppningen, men jag har aldrig vågat stoppa in ett finger.. Men på nåt sätt stimulerar det nog på utsidan med tror jag ;)
    Området kallas för mellangården. De flesta män uppskattar smekningar och massage där.
Svar på tråden Massage av prostata