• socionomstudent

Adoptivföräldrar sökes !!!

Hej!

Mitt namn är Paola Axell och läser Socionomprogrammet med inriktning mot socialpedagogik (termin 7) vid Institutionen för socialt arbete – Socialhögskolan, Stockholms universitet. Jag skriver för närvarande på mitt examensarbete med stöd av en handledare. Uppsatsen kommer att baseras på intervjuer och tanken är att du som intervjuperson ska berätta om dina tankar och upplevelser av att ditt/dina barn kanske vill söka, söker eller har sökt sitt biologiska ursprung. Intervjuerna kommer att genomföras om cirka 2 veckor, veckorna 16 och 17 och kommer att ta cirka 60-90 minuter. Jag skulle därför gärna vilja ha dig som intervjuperson och hoppas att du är intresserad av att ställa upp på en intervju? Om du är intresserad får du gärna kontakta mig (se information nedan). Jag kommer sedan att återkomma om plats och tid för intervjuerna. Har du/ni några frågor får du givetvis kontakta mig eller min handledare.

Tack på förhand,

Paola Axell

E-mail: paola_axell@yahoo.com

Handledare

Johan Kejerfors Fil.dr.

E-mail: johan.kejerfors@socarb.su.se

• Svar på tråden Adoptivföräldrar sökes !!!
  • Miss TN

Åhh, vad roligt. Jag har tyvärr inte adopterat änu utan vi väntar fortfarande på barnbesked från Bolivia.
    Varför jag svarade dig här är att det var så roligt när jag såg att du har Johan Kejerfors som handledare. Jag hade han som handledare på min B.uppsats genom Gävle högskola. Jag läser också till socionom och har ca 2 månader kvar på min utbildning.

Jag kan lova att du har världens bästa handledare. Han är verkligen kanonbra och Gälve högskola förlorade en mkt viktig lärare när han slutade.

Lycka till med dina studier

• socionomstudent

Hej!
    Vad lustigt{#lang_emotions_wink}. Jag är verkligen glad att jag har honom som handledare. Visste faktiskt inte att han har undervisat i Gävle (ha, ha, ha). Det måste jag berätta för honom. Alltså, att jag träffade en gammal student till honom. Inga namn, så du behöver inte oroa dig.
    Lycka till med adoptionen, {#lang_emotions_cheers}

Svar på tråden Adoptivföräldrar sökes !!!