18 cm för stor?
Hej, min snopp är 18 cm och några tjejer jag varit med har sagt att den är lite väl stor. Är det bar smicker eller kan det verkligen vara så. 18 cm är väl knappast något att skryta med?
Hej, min snopp är 18 cm och några tjejer jag varit med har sagt att den är lite väl stor. Är det bar smicker eller kan det verkligen vara så. 18 cm är väl knappast något att skryta med?
Det är lagom. Beror på om de menar längd lr bredden.
alla människor tycker olika o smaken e som baken
17cm är medel=) men alla är ju olika..jag skulle tycka 18 var perfekt=)
Fast den kan juh vara för stor på bredden fast den är lagom på längden. 18 är väl ganska normalt, men i vissa ställningar kan man juh komma för långt in.
Jag tycker att 18 cm är för stort, men visst funkar det om man verkligen gillar killen...
jag tycker 18 låter helt perfekt.om den nu inte är smal som ett finger;)
kan inte tycka den längden är nått särskilt att skryta med.många har nog en sådan.
18cm långt är rätt stort tror svenskens medel ligger runt 15-16cm. Du skriver inget om din grovlek oftast är det grovleken som gör att det känns stort så att säga... Men för stort tvivlar jag på...En kvinnas könsorgan är väldigt elastiskt...annars skulle vi inte kunna föda barn tex...så är tjejen bara ordentligt upphetsad är det ju inga problem...men visst vissa kan tycka det är för stort kanske.
Du kan känna dig nöjd med din snopp tycker jag!