• myrstacken

Använder ni leggings mer än vanliga jeans och vad bär ni till leggings?

Använder ni leggings mer än vanliga jeans och vad bär ni till leggings? Tycker det är så bekvämt.

• Svar på tråden Använder ni leggings mer än vanliga jeans och vad bär ni till leggings?
  • Anatha
    AannaH skrev 2010-04-09 09:27:07 följande:
    Tunikor..
    Samma här. Skor tycker jag dock är lite krängligare stövlar är ju snyggt men nu börjar det ju vara för varmt för det. Jag är bekväm av mig så det blir oftast ett par sneakers.
  • myrstacken

Tycker du att man kan se ut som ett tält i tunikor?

• La Lola

Näpp, äger inga leggings.

*mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • N3D

ja, här används leggings mer än jeans. 

jag brukar ha långa toppar, tunikor, lite längre tshirts, linnen och koftor över. 
    de behöver inte vara sådär superlånga, har jag heltäckande leggings så tar jag bara något som går över rumpan. 
  • lokisse

nej jag tycker det är sa fruktat fult. jag bara vägrar att se ut som 80 tals idolerna

Vollbild anzeigentycker att det räcker med ett desenium i tigta färglada tights

Difficile est saturam non scribere
  • cloudberry79

Ja, absolut. Använder allt möjligt, beror på vilken typ av leggings. Jag har två par jeansleggings i denim, de har jag tillsammans med lite längre t-shirts eller toppar. Trikåleggings med tunikor och nylonleggings till klänning eller kjol

If you love me - please don't feed me!
  • Marleen

japp alltid nästan... skit snyggt...

har olika tunikor, långa t-shirts o sånt... jätte skönt att ha spec när man e gravid...

• Elle8004

Jag älskar leggins! Nu till vår och sommar tycker jag att det är snyggt med pumps eller ballerina skor till

Svar på tråden Använder ni leggings mer än vanliga jeans och vad bär ni till leggings?