• sanna88a

adressändring

min man säger att man ska kunna göra adressändring utan att betala, och även få posten eftersänd utan att betala. visst måste han ha fått det om bakfoten? för jag har alltid hört att adressändring gör man på adressändring.se och där kostar det.

• Svar på tråden adressändring
  • FrejaMariah

Hum.. det var ett tag sedan nu, men vi har alltid beställt eftersändning när vi har flyttat och då kostar det..

• Lottaa

Flyttade i december, och både jag och sambon fick betala. Eftersändning "ingår" i priset om man vill ha det då dvs. Iallafall har de gjort det de gånger jag flyttat (5 ggr på 4 år)

Alexander 100318 www.lottispotta.blogg.se
  • sanna88a
    La Lola skrev 2010-04-10 09:54:48 följande:
    www.adressandring.se/
    läs ts så ser du att jag skrivit just så.

tack alla för era svar!
  • längtan09

du kan ju välja att bara adressändra och det är gratis, men det är ju värt dom kronorna att få posten eftersänd

~ Mamma till världens gulligaste Charlie 0906~
  • sanna88a
    längtan09 skrev 2010-04-10 10:35:28 följande:
    du kan ju välja att bara adressändra och det är gratis, men det är ju värt dom kronorna att få posten eftersänd
    ja för om man inte gör eftersändning så lär ju ens post hamna på villovägar :O
  • längtan09
    sanna88a skrev 2010-04-10 10:36:15 följande:
    ja för om man inte gör eftersändning så lär ju ens post hamna på villovägar :O
    Inte på villovägar men den kommer inte fram
    ~ Mamma till världens gulligaste Charlie 0906~
  • Marma

enda jag vet ifall det gratis e om man har csn för mig nåt ploppade upp på deras sida om det...

• My opinion

Kan det vara att han menar att den som flyttar in efter er kan ta hand om er post och stryka den felaktiga adressen, skriva er nya adress och sedan lägga på lådan. Den eftersändningen kostar inget men det krävs ju att den som flyttar in efter er känner för att gratis göra det jobb ni kan betala adressändring för att göra

• La Lola
    sanna88a skrev 2010-04-10 10:32:37 följande:
    läs ts så ser du att jag skrivit just så. tack alla för era svar!
    O om du klickar på min länk så ser du att det är vanliga frågor som de ger svar på.
    bla om det kostar.
    *mamma till Alma 9 år (-00) och Hedda 1 år (-09)*
  • sanna88a
    La Lola skrev 2010-04-10 10:58:27 följande:
    O om du klickar på min länk så ser du att det är vanliga frågor som de ger svar på. bla om det kostar.
    jo jag vet. men min man sa att man kunde fixa det gratis på annat sätt än just ifrån adressändring (vilket det inte alls går)
  • My opinion
    sanna88a skrev 2010-04-10 16:40:14 följande:
    jo jag vet. men min man sa att man kunde fixa det gratis på annat sätt än just ifrån adressändring (vilket det inte alls går)
    JAg tror ändå att det han hört är att det är gratis att eftersända och det är det men någon måste då ändra adressen på varje brev som kommer fel och sedan lägga den på lådan. Tror inte ni får nästa hyresgäst att stå för den servicen
  • sanna88a
    My opinion skrev 2010-04-10 19:21:01 följande:
    JAg tror ändå att det han hört är att det är gratis att eftersända och det är det men någon måste då ändra adressen på varje brev som kommer fel och sedan lägga den på lådan. Tror inte ni får nästa hyresgäst att stå för den servicen
    jagfrågade honom men det var inte så. förmodligen så trodde han att det bara behövdes göra en adressändring och inte en eftersändning.
Svar på tråden adressändring