Affär för tårtdekorationer (sthlm)
Ska baka tårtor till dopet och undrar om någon vet en affär som säljer dekorationer och ätbara blommor och liknande i sthlm?
Har sett lite i nätbutiker men där är de så svårt att söka..
Ska baka tårtor till dopet och undrar om någon vet en affär som säljer dekorationer och ätbara blommor och liknande i sthlm?
Har sett lite i nätbutiker men där är de så svårt att söka..
Vet ingen affär men har du kollat på tartdecor.se och kakburken.se ? :)
Ja den där kakburken.se verkar vara en bra sida ska kika runt lite och göra en mall för vad jag vill ha, får väl köpa lite vanlig enkel marsipan och träna lite hemma på kanske :)
Sen finns dekoreramera.se också! Webshop och dessutom affär i Spånga!
cake and design, ligger i och för sig i vallentuna. www.cakedesign.se
Härligt spånga och vallentuna e ju nära och bra :)
*puffar lite till* Dopet närmar sig.. :)
Den här affären på Wallingatan har lite tårtdekorationer. Jag gillar den mycket .
www.essencefabriken.se
Lycka till med dop och tårtor!
Grålle: har dom vit marsipan oxå?
Äter alla nötter? ett förslag är nämligen att inte täcka tårtan med marsipan, utan med sp eller mmf... sött men man slipper bismaken som marsipan har, och är nötfritt!
Har du kollat tårttråden här på fl?
Vill inte ha den söta smaken av Suger paste utan marsipanen jag vill åt, vi specialtårta till nöt/gluten/diabetiker
Äter alla nötter? ett förslag är nämligen att inte täcka tårtan med marsipan, utan med sp eller mmf... sött men man slipper bismaken som marsipan har, och är nötfritt!
Har du kollat tårttråden här på fl?
Prinsesstårta är de godaste som finns.. men kommer som sagt att finnas många olika tårtor och även cupcakes så jag är bara intresserad av att veta var man kan köpa vit marsipan och sockerblommor
Kakburken har en nyöppnad butik i Järfälla. Jag handlade en del tårtgrejor på The English Shop i Söderhallarna! sockertussen.blogspot.com/