• JellyBean

Kärleksböcker??

Hej!

Har ni något tips på bra kärleksböcker?
    Där man bara kan lappa i sig sida efter sida men må bra kärleks-saften?

Så man blir glad och pirrig i magen och tro att man själv är med i boken lycklig och förälskad?

Kärlekskrank

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 14:03
    Går det att få tag på böcler från förlaget Harlequin på bibloteket?

Vet nån det?
    Tacksam för svar! :)

• Svar på tråden Kärleksböcker??
  • Nyfiken gul

det klassiska är ju att läsa alla böcker av förlaget Harlequin.. smaskiga och underbara kärlekshistorier med lyckliga slut..

Annars är ju det bästa att läsa klassiker som Borta med vinden - Margreth Mitchell , Törnfåglarna - Colleen McCullough, Lady Catterleys älskare - författaren kan jag inte ,

Allt av Barbara Bickmore och Jackie Collins och Danielle Steele

Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • JellyBean

Åh vad glad jag blev, Tack för svaret. Nu blir det att inhadla/låna massa härliga böcker!!! =) ( och kanske lite snacks :P   )

• JellyBean

Åh min himmel hittade massa bra böcker!!

Nu till frågan: går det att låna Harleguin böcker på bibloteket?
    Har inte råd att köpa alla jag vill läsa :P

• Nyfiken gul
    JellyBean skrev 2010-04-12 14:02:34 följande:
    Åh min himmel hittade massa bra böcker!!Nu till frågan: går det att låna Harleguin böcker på bibloteket?Har inte råd att köpa alla jag vill läsa :P
    Harlequin är dom här lite tunnare pocketböckerna du kan hitta på kiosker och i tidningshyllorna i butikerna.

Du kan köpa dom på second hand/loppis i buntvis för en tjuga bunten osv... kolla blocket och tradera.
    Victor född 10/6 - 2008- - vår älskade son!
  • KarinIngrid
    JellyBean skrev 2010-04-11 14:18:13 följande:
    Hej!

Har ni något tips på bra kärleksböcker?
    Där man bara kan lappa i sig sida efter sida men må bra kärleks-saften?

Så man blir glad och pirrig i magen och tro att man själv är med i boken lycklig och förälskad?

Kärlekskrank

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-12 14:03
    Går det att få tag på böcler från förlaget Harlequin på bibloteket?

Vet nån det?
    Tacksam för svar! :)
    Bor du i Stockholmsområdet?

Isåfall så kan du få komma hem till mig och hämta en hel flyttkartong med Harlequinböcker!

Jag prenumererade förut så jag har mängder. Men jag har läst alla flera gånger,  så skänker gärna bort dem om du har möjlighet att hämta!!   
  • JellyBean
    KarinIngrid skrev 2013-10-24 15:35:30 följande:
    Bor du i Stockholmsområdet?

Isåfall så kan du få komma hem till mig och hämta en hel flyttkartong med Harlequinböcker!

Jag prenumererade förut så jag har mängder. Men jag har läst alla flera gånger,  så skänker gärna bort dem om du har möjlighet att hämta!!   

Så himmla typiskt för nu gör jag inte det :( För oj det låter som en kärlekslåda =) Haha 
Svar på tråden Kärleksböcker??