Louise Hbg skrev 2010-04-11 19:33:45 följande:
Vi har haft vår freestyle sedan dotterns födesel 2008-06 och är super nöjda! Vi har valt att använda en mjuklift i den "vanliga vagnen" och alltså inte den delen som går att köpa till. Detta fungerade super fint för oss.Det som är bra är att:* Den är mycket lätt att köra tack vare det svängbara hjulet samt att de är relativt stora gör att det är lätt att komma fram i skog och terräng. * Den går att vända relativt enkelt och då även sitta frammåt. * Snabbt att fälla i hop.* Skön handbroms* Tål mycket. Har varit med på utlandssemester, långpromenader i skogsteräng, shopping i Ullared :) * Snabb levernans från försäljare i TysklandNackdelarna är:* Den är något bredare än många andr vagnar vid dubbelhjulen. Detta gör att den i bland inte kommer in genom trängre dörrar.* Relativt tung att lyft i och ur bilen.
Tack för svaret! Låter lovande det här

Har inte sett någon i verkligheten utan bara sett dom på nätet... Precis när jag skrivit tråden fick jag för mig att jag läst att dom slutat tillverka freestyle(?) kan ha varit någon annan vagn också...kommer inte ihåg. Men när jag kollade på deras hemsida så såg jag inte freestylen så det kanske stämmer? finns ju annars på blocket som tur är... Får fortsätta vela ett tag till

har fått upp ögonen för emmaljunga nitro city med...