• Tajny

Vilken fåtölj letar jag efter?? Rundad låg i vit plast(+)med svart skinklädd insida

Jag har sett en fåtölj som är om ni tänker er helt rund, urgröpt där man ska sitta. Ganska låga med modern design. De va vita högglansiga, eventuellt är de plastbeklädda eller något. I sitsen var de klädda med svart skinn eller liknande.
    Jag blev helt käär i dessa fåtöljer men kan nu inte hitta dom...

Är det någon lite själv som vet vad detta kan va för fåtölj? Har goolat läääänge nu...!

• Svar på tråden Vilken fåtölj letar jag efter?? Rundad låg i vit plast(+)med svart skinklädd insida
  • Ninna18
    Tajny skrev 2010-04-11 23:12:16 följande:
    Jag har sett en fåtölj som är om ni tänker er helt rund, urgröpt där man ska sitta. Ganska låga med modern design. De va vita högglansiga, eventuellt är de plastbeklädda eller något. I sitsen var de klädda med svart skinn eller liknande. Jag blev helt käär i dessa fåtöljer men kan nu inte hitta dom...Är det någon lite själv som vet vad detta kan va för fåtölj? Har goolat läääänge nu...!

Hej

Jag tror att den du söker är strike på mio-möbler. Jättesnygg!

Mvh Ninna18

• Tajny
    Ninna18 skrev 2010-04-24 19:10:52 följande:
    Hej Jag tror att den du söker är strike på mio-möbler. Jättesnygg! Mvh Ninna18
    Hej! tack för ditt svar! Den ser ungefär ut som den på mio, fast denna tåtöljen är helt nere på golvet, utan ben. och aningen större då. :)
Svar på tråden Vilken fåtölj letar jag efter?? Rundad låg i vit plast(+)med svart skinklädd insida