vad har hänt med ams.se ???
www.ams.se varför kan jag inte komma in på den sidan nu?
www.ams.se varför kan jag inte komma in på den sidan nu?
den finns ju inte
de har uppdatering av hemsidan 9-12 april
De skulle tydligen ha stängt ett tag för att de gör om, kommer inte ihåg till vilket datum men det var ett antal dagar.
De har flyttat allt till:
http://www.arbetsformedlingen.se/
sedan en tid tillbaka.
Men i helgen satte de igång någon slags uppdatering/uppgradering av sidan så den fungerar inte för tillfället (nu är även uppdateringsinfon borta, får inte fram något alls).
Den skulle vara under konstruktion t.o.m den 12:e , dvs idag, har jag för mig. Jag kom in igår men då funkade typ inget jag klickade på. Hoppas sidan funkar som den ska imorgon.
De håller på med underhåll, stängt mellan 9/4-12/4 dessvärre kommer jag inte ihåg vilken tid de öppnar sidan idag.
De skulle öppnat kl.8:00 idag men har tekniska problem just nu därför man inte kommer in på den sidan just nu. Vänta några timmar och kolla igen. Är det något som är galet så kan det tar tid.
Nu fungera det för mig .. hoppas det fortsätter så idag.
Medan arbetsformedlingen.se har tekniska problem kan man hitta alla deras jobb på www.jobstar.se.
Åh, vad jag irriterat mig på att arbetsförmedlingens hemsida krånglat så mycket idag!!
Ska kolla in jobstar!! Brukar söka på ams, workey eller lokus. Men jobstar har jag helt missat! Tack för tipset!