Känner igen mig. Är sjukt trött på telenor.
Första telefonen jag köpte så säljaren att det var bra täckning och 3g, men det visade sig vara 2G och kass täckning, så då erbjöd de mig en ny telefon billigare, men att jag fortfarande skulle betala av på den kassa mobilen. Det blev alltså dubba kostnader för mig. Jag fick ett nyckelband med telenorloggan på för besväret!
När mitt förra abonnemang höll på att gå ut så ringde en tjej och ville sälja på mig en mobil. Jag ville fundera och gick in på nätet och tittade. Där var både abonnemanget och mobilen billigare! När tjejen ringde upp påpekade jag detta men hon menade att om jag köpte telefonen av henne skulle hon vara som en person som jag alltid kunde kontakta omdet uppstod problem ( yeah right) och efter en massa prat fick jag köpa telefonen av henne till ungefär samma pris som på nätet. Jag frågade uttryckligen vad det var för hörlurar som ingick (ville ha mjuka som går att anpassa efter örat) och hon försäkrade mig om att det var sådana som jag ville ha. När telefonen sedan kom så var det såklart inte det. Lite fånig grej att bli upprörd över, men jag ringde upp och krävde att de skulle skicka sådana lurar jag blivit lovad. Blev nekad. Sedan bad jag om att få prata med chefen och då beklagade hon och lovade att ersätta lurarna om jag skickade in kvittot. Tröttsamt. Jag kommer inte att ta Telenor igen när detta abonnemanget löper ut. Tycker att det handlar om goodwill. Om de sköter en sådan här fråga på ett snyggt sätt har de en trogen kund... Det skulle vara så himla lätt att be om utsäkt för felaktig information och rätta till problemet.