• Anonym (Bakis)

Känner mig bakfull.......

Ja, precis som rubriken lyder så känner jag mig bakis (har så klart inte druckit alkohol ;)). Känns så där "tung". Känner mig precis som efter en hård hård kväll på stan, men inget illamående som tur e. Är 3:e dagen på en vecka som jag känner så här.

Jag undrar om det e någon som kännt så här och kanske vet vad det kan beror på. Tänkte att det kanske e någon brist på någonting?

• Svar på tråden Känner mig bakfull.......
  • Spexig

Har du druckit tillräckligt? Bakfylla består ju till stor del av vätskebrist. Kanske testa Resorb eller nåt liknande?

Har du ett tryck över bihålorna? Det kan ju vara en förkylning som inte brutit ut, utan satt sig där istället.

• Anonym

Så där känner jag när jag har vätskebrist och inte sovit så bra. Ordentligt med vätska och en bra natts sömn brukar reda ut det hela.

• BaraCarolina

Som föregående frågar så kan det va för du inte druckit tillräckligt.

Själv har jag känt mig så nu i ett par veckor pga grav, inte alls kul. Men det börjar släppa nu. Men jag prata me en vän innan och hon hade me kännt sig vissen.

Hoppas du mår bättre snart

• Anonym

Är du gravid? Sådär har jag kännt mig i 18 veckor nu

• Elixyr

Ja, jag är väl inte jätteduktig på att dricka ordentligt. Får skärpa mig på den biten och se om det blir bättre. Tack ska ni ha :)

Anonym skrev 2010-04-13 18:43:51 följande:
    Är du gravid? Sådär har jag kännt mig i 18 veckor nu
    Ja, det hade ju helt klart varit välkommet i så fall :) Men tyvärr så e det nog inte så....
  • Elixyr

Ha, glömde att jag var anonym innan :)

Svar på tråden Känner mig bakfull.......