• Anonym (Ormtjusaren)

Kvinnor som smakar sina egna safter från sin manliga partner

Brukar era flickvänner eller fruar tycka om att slicka av sina egna safter efter att ni har gjort det skönt för dem?

• Svar på tråden Kvinnor som smakar sina egna safter från sin manliga partner
  • Anonym

Brukar du ta din egen sats i munnen?

• Clobberella

Måste vara en vig kvninna som kan slicka sig själv...

• Anonym (mofsan)

Om du - för att tala klarspråk - undrar om jag suger av min kille efter han knullat mig, eller kysser honom efter han slickat mig så är svaret ja.

Mumla ur skägget nästa gång du undrar över nåt....

• Anonym (Ormtjusaren)
    Anonym skrev 2010-04-12 12:59:35 följande:
    Brukar du ta din egen sats i munnen?
    Visst brukar vi inte alla göra det? Nä skämt och sido

Min fru kysste mig helt galet igår efter att jag hade gjort det slickat henne till en orgasm, efter kyssen så fick jag fortsätta slicka henne för att sedan igen och ännu engång så ville hon kyssa mig helt galet.
    När hon är galet kåt så vill hon gärna smaka sina safter antingen från mina läppar eller min snopp.

Jag blir väldigt upphetsad när hon gör detta!
    /T
  • Anonym (Ormtjusaren)
    Anonym (mofsan) skrev 2010-04-12 13:05:07 följande:
    Om du - för att tala klarspråk - undrar om jag suger av min kille efter han knullat mig, eller kysser honom efter han slickat mig så är svaret ja. Mumla ur skägget nästa gång du undrar över nåt....
    Ursäkta om jag är lite otydlig!
  • FrA

Vi kör inte direkt det traditionella sexet med förspel bestånde av hångel smek och lite oralsex utan blandar allt i en härligt blöt röra.. Så ja...jag smakar på honom efter att han varit inne i mig och han smakar på mig. Mycket och gärna =)

• Afrowife

Jag lät min fru smaka på sig själv inatt. Vi körde ett rollspel där hon blev masserad/fingerpullad och knullad av en främmande man. Hon slickade fingrar och kuk med sina safter. Och hon gillade det.

• Anonym

Ja min fru brukar slicka på mina fingrar efter att jag har pullat hennes fitta samt så suger hon gärna på min kuk efter att den varit i henne

• Anonym (JA)

Jag suger gärna min kille efter att han varit i mig. Även när jag onanerar brukar jag slicka mina fingrar

• redneck girl

om kuken varit i min mus,så suger jag på den ja.

• Anonym (***)

Hmm...jag gör det, men inte för att jag går igång på min egen smak utan för att det blir lite bökigt att gå och tvätta av sig. Det gör mig absolut ingenting heller å andra sidan.

• Eriko3

Min fru går igång på det, hon suger gärna när den är riktigt blöt av fittsaft. Sen får jag njuta av och se och känna.

• lydia

" Aaaah det doftar av mig " brukar jag säga och kyssa våt och varm älskare som blir ännu mer galen av min  lust till mig själv och går ner på mig igen och igen och igen

• FruT81

Ja men inte för att jag vill smaka min egen kroppsvätska utan för att jag älskar hans mun, penis och hans fingrar som gör det så skönt för mig....

• Anonym

Jag älskar att kyssa min man när han har slickat mig till en härlig orgasm, eller suga av honom efter att han har knullat mig hårt {#lang_emotions_tongue_out}

• Anonym
    Anonym skrev 2010-04-12 22:14:26 följande:
    Jag älskar att kyssa min man när han har slickat mig till en härlig orgasm, eller suga av honom efter att han har knullat mig hårt
    Kan väl tillägga att jag gärna skulle vilja testa att slicka en annan kvinna.. mmmm{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_tongue_out}
Svar på tråden Kvinnor som smakar sina egna safter från sin manliga partner