• Anonym (jag)

brasiliansk vaxning i stockholm?

hej hej, någon som vet var man kan göra billig och bra brasiliansk vaxning i stockholm? harhört om någotställe i östermalm någonstans? någon som varit där? ni som har gjort det förut, hur känns det? gör det jätte ont? {#lang_emotions_surprised}

• Svar på tråden brasiliansk vaxning i stockholm?
  • VeraMera
    Anonym (jag) skrev 2010-04-13 04:57:57 följande:
    hej hej, någon som vet var man kan göra billig och bra brasiliansk vaxning i stockholm? harhört om någotställe i östermalm någonstans? någon som varit där? ni som har gjort det förut, hur känns det? gör det jätte ont? {#lang_emotions_surprised}
    Det finns flera ställen i Stockholm. Jag har inte varit på någon på östermalm men vill rekommendera ett ställe i Vasastan som heter Clinic Divine. Jag ska inte ljuga och säga att det inte gör ont. Det känns men bara första gången. De övriga gångerna är mycket lättare. Gå in på deras information om brasiliansk vaxning. Där kan du också läsa hur det går till.

Lycka till med ditt vaxande!
  • twingly

alla mina polare gör på typ Ninas salong i Högdalen, och det är folk som skulle kunna betala mer men har blivit varmt rekommenderade dit. Alla gör det där!

• citronkräm
    Jonzonto skrev 2010-11-18 16:27:08 följande:
    Vore lite coolt å testa, slippa raka hela tiden! :P

Vad kostar det?
    var en artikel i mitti-tidningarna för 1,5 år sedan om en salong i Stockholm City som gjorde "brazil med handtag" - dvs på manliga kunder

mitti.se
    arkivet
    (2008-05-13) - Slät in på bara huden (finns ingen direktlänk)
  • Blomman1234

Jag gör vaxning på ALLA som vill ta bort håret i underlivet.
    Stockholmsv 28 Bålsta
    Många frågar varför det är så få som gör det på män också?

SVAR Jag undanber mig samtal från oseriösa som igentligen inte alls vill vaxa sig, utan tror att de ska få andra behandlingar (sexuella) utförda. Därför är vi så få.

www.fixaria.se

Svar på tråden brasiliansk vaxning i stockholm?